اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اولویت شهدا دین، اسلام و انقلاب بوده است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه و مهم شهدا دین و اسلام و انقلاب بوده است؛ گفت: زندگی اولویت دوم شهدای ما بوده است و همین مساله موجب شد تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نکنند و جانانه در میادین مختلف حاضر شوند.

اولویت شهدا دین،  اسلام و انقلاب بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شب گذشته در یادواره شهید مدافع حرم شهید عبدالرحیم فیروزآبادی در مسجد سعادت نکا اظهار کرد: همه شهدای ما با اطاعت‌پذیری از رهبری و برای دین و اسلام و انقلاب جهاد کردند و همه ما باید ادامه دهنده راستین شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه و مهم شهدا دین و اسلام و انقلاب بوده است؛ افزود: زندگی اولویت دوم شهدای ما بوده است و همین مساله موجب شد تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نکنند و جانانه در میادین مختلف حاضر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه در حالیکه اولویت اصلی شهدا، ایمان و دین است؛ ما برای زندگی می‌جنگیم، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که باید اول زندگی کنیم و بعد مسلمان شویم و مسلمان بودن،دین و ایمان ما در واقع در درجه دوم زندگی ما قرار دارد.

آیت‌الله محمدی لایینی افزود: همه تلاش ما باید برای حفظ دین و ایمان باشد و باید تلاش کنیم تا دین ما برقرار باشد و بدانیم که مصیبت در دین بد است و خداوند مجاهدین و شهدا را دوست دارد و حمایت می کند و شرط آن حفظ وحدت و انسجام و افزایش روحیه ولایی و دینی است.

وی ادامه داد: اینکه وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و حول محور رهبری حلقه زده و تابع رهبری باشیم؛ مساله مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شهدا برای دین و اسلام در راه خدا به شهادت رسیدند و در ادامه راه شهدا باید مسؤولان با اولویت قرار دادن دین، توصیه‌های رهبری را فصل الخطاب قرار دهند.

آیت‌الله محمدی لایینی گفت: عصاره تمام جهادها از ابتدای اسلام تاکنون در قالب نظام و انقلاب اسلامی ایران متبلور شده است و باید این یادگار شهدا را حفظ کنیم و با حفظ روحیه انقلابی و اسلامی خود تلاش کنیم تا دین در متن و دنیا در حاشیه قرار گیرد.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم عبدالرحیم فیروزآبادی متأهل و دارای دو فرزند دختر است که در آبان‌ماه سال ۹۴ به‌منظور دفاع از حرم‌های شریفه به سوریه اعزام شد و تنها ۲۷ روز بعد از اعزام در ۱۶ آذر ۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید گرانقدر در ۱۹ آذرماه همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با تشییع بی‌نظیر مردم نکا برگزار و در مزار شهدای آبلوی نکا خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول