اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دغدغه ساکنین حاشیه شهر کاشمر برطرف می شود

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با تاکید بر اینکه نگاه ما به همه مناطق شهر یک نگاه عادلانه است گفت: امیدواریم با تصمیمی که در مجموعه شهرستان گرفته شده است دغدغه ساکنین حاشیه شهر مرتفع شود.

دغدغه ساکنین حاشیه شهر کاشمر برطرف می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علی اصغر مرادزاده اظهار کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری در این منطقه آغاز شده است و امیدواریم با توجه ویژه ای که در این دوره به مناطق حاشیه شهر خواهیم داشت، مشکل و دغدغه ساکنین این مناطق را مرتفع کنیم.

وی با اشاره پیگیری های انجام شده افزود: بهره مندی ساکنین از امتیازات آب، برق و گاز به صورت موقت در حال پیگیری است که پس از انجام مراحل اداری این مهم انجام خواهد شد.

مرادزاده بیان کرد: انتظار داریم که شهروندان از انجام ساخت وسازهای غیرمجاز پرهیز کنند و قبل از انجام ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها به دلیل عدم خدمات رسانی حق ساکنین این مناطق ضایع شده است، یادآور شد: نگاه شورا در این دوره به تمامی مناطق شهر یک نگاه عادلانه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول