اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قدردانی رئیس دانشگاه امام صادق(ع) از کادر درمان بیمارستان بهمن

رئیس دانشگاه امام صادق همزمان با ایام هفته پرستار با حضور در بیمارستان بهمن، ضمن اهدای گل به پرستاران این بیمارستان از مجاهدت ایشان در روزگار سخت کرونا تشکر کرد.

قدردانی رئیس دانشگاه امام صادق(ع) از کادر درمان بیمارستان بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام حسینعلی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق و عضو خبرگان رهبری همزمان با ایام هفته پرستار با حضور در بیمارستان بهمن، ضمن اهدای گل به پرستاران این بیمارستان از مجاهدت ایشان در روزگار سخت کرونا تشکر به عمل آورد.

عضو خبرگان رهبری پس ازدیدار با رئیس بیمارستان طی مصاحبه ای بر لزوم اهتمام دولت به مطالبات معیشتی پرستاران تاکید کرد و افزود: پرستاران در روزهای کرونا خوش درخشیدند و یکی از برگ های زرین ایران اسلامی را به نام خود ثبت کردند.

 

وی گفت: امید است نقش آفرینی کادر پرستاری در دولت محترم آقای رئیسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نگرانی های حوزه معیشتی شان زودتر برطرف شود.

عضو خبرگان رهبری هم چنین بیان کرد: لازم است تا  اشتغال این قشر زحمتکش در صدر اولویت ها قرار گیرد تا در زندگی شخصی و کاری شان با مشکلات کمتری رو به رو باشند و تمام توان خود را برای درمان و بهبودی بیماران به کار گیرند.

 

سعدی با اشاره به شهید خواندن مدافعان سلامت در دوران کرونا توسط مقام معظم رهبری، این را یکی از مهم ترین تعابیر دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه انسانی و شرعی ما ایجاب می کند که از زحمات جهادی پرستاران تشکر کنیم و روزهای سخت کرونا را از یاد نبریم که چه فداکارانه جان برکف در میدان مبارزه با این ویروس مرگبار حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول