اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تساوی شاهین و پارس جنوبی در لیگ یک / برد و باخت نمایندگان بوشهر در لیگ دو

هفته نهم لیگ دسته اول کشور با تساوی بدون گل نمایندگان استان بوشهر پیگیری شد.

تساوی شاهین و پارس جنوبی در لیگ یک / برد و باخت نمایندگان بوشهر در لیگ دو

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته نهم لیگ دسته اول کشور بعدازظهر امروز نیز با انجام دیدارهای پیگیری شد که شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم دو نماینده استان بوشهر در این هفته مقابل حریفان خود به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری میزبان مس شهر بابک بود که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه گلی در برنداشت تا تساوی‌های خانگی شاگردان مهدی قنبری همچنان ادامه داشته باشد.
در ورزشگاه قوامین نیز تیم فوتبال پارس جنوبی جم مهمان سایپا بود که این دیدار نیز گلی در بر نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند تا ایمان رزاقی راد و شاگردانش با دشت یک امتیازی به جم برگردند.
در جدول رده‌بندی لیگ یک و در پایان هفته نهم پارس جنوبی جم با کسب ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز با تساوی امروز چهار امتیازی جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/

هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور در گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها امروز نیز پیگیری شد که یک شکست و یک برد حاصل تلاش نمایندگان استان بوشهر در این هفته بود.
ایران جوان بوشهر در ادامه ناکامی‌های خود این بار در پایتخت به مصاف نیروی زمینی رفت که در پایان متحمل شکست دو بر صفر شد تا با این باخت بیرون از خانه همچنان با یک امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.
اما تیم فوتبال شاهین بندرعامری که در فصل جدید این رقابت‌های شروع خوبی داشته در ادامه روند رو به جلو خود این بار در قم مقابل گل ریحان این شهر به برتری یک بر صفر دست یافت که در این دیدار مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی تک گل سفیدپوشان بوشهری را به ثمر رسانید.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول