اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: شرایط جدول برای هر دو تیم مهم است/سپاهان باید نتیجه بگیرد اما نه در بازی فردا

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است.

منصوریان: شرایط جدول برای هر دو تیم مهم است/سپاهان باید نتیجه بگیرد اما نه در بازی فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم و وقتی به اصفهان می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم، مدتی که در اصفهان بودم از این شهر لذت بردم.

وی ادامه داد: فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است؛ سپاهان هفته گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد اما تیم قلعه‌نویی سپاهان‌ را خوب آنالیز کرده بود و توانست سپاهان را شکست دهد.

منصوریان تصریح کرد: سپاهان بسیار بابرنامه و پرمهره است، فارغ از نتیجه فردا، سپاهان از معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ شکل حرفه‌ای به خود گرفته است، هر سال پیشرفت کرده و اگر تیم کاملی بخواهیم اسم ببریم باید نم سپاهان را ببریم، امکانات کاملی را در اختیار تیم قرار می‌دهد.

سرمربی نفت آبادان افزود: سپاهان مربی جوان و دوست‌داشتنی دارد که به او علاقه دارم به دلیل این‌که هر چیزی که می‌بیند می‌گوید و فرافکنی نمی‌کند، در دوران بازی‌گری نیز موفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم و می‌خواهیم با تلاش این نقص را جبران کنیم؛ امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازی فردا قشنگ خواهد شد و امیدوارم در بهترین شرایط روحی با امتیاز اصفهان را ترک کنیم، وقت زیادی روی این بازی گذاشتیم.

منصوریان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: چند مصدوم و نیمه‌مصدوم داریم و اگر تیم پزشکی بتواند یک یا ۲ بازیکن به ما کمک کنند، ۴ یا ۵ نفر مصدوم داریم، محروم نداریم و سایز بازیکنان نیز سرحال هستند.

سرمربی نفت آبادان در پایان بیان داشت: امیدوارم مسیر خوبی را در جدول طی کنیم؛ همچنین تیم‌هایی مثل سپاهان که هزینه می‌کنند باید به نتیجه دلخواه برسند اما نه در بازی فردا.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول