اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

علیزاده‌برمی: آمریکایی‌ها سگ‌های دست‌آموزشان را به جان مردم بی‌پناه انداخته‌اند/ ناامنی‌های منطقه‌ای ناشی از سیاست‌های آمریکاست

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: آمریکایی‌ها امروز سگ‌های دست‌آموز خود را به جان مردم بی‌پناه منطقه انداخته‌اند و ناامنی‌های منطقه‌ای ناشی از سیاست‌های ایالات متحده آمریکاست.

علیزاده‌برمی: آمریکایی‌ها سگ‌های دست‌آموزشان را به جان مردم بی‌پناه انداخته‌اند/ ناامنی‌های منطقه‌ای ناشی از سیاست‌های آمریکاست

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: انفجارهایی که در هفته‌های اخیر در افغانستان و عراق به وقوع پیوست و تعداد زیادی از مردم مسلمان را مجروح و شهید کرد، دل همه آزادگان جهان را به درد آورد.

او ادامه داد: مردمان بی‌پناه در افغانستان به مسجد رفته بودند تا عبادت خداوند متعال را انجام دهند؛ اما توسط عده‌ای از تروریست‌های داعشی به خاک و خون کشیده یا در انفجارهای عراق، مردم بی‌گناه شهید می‌شوند و این اقدام از نظر ما محکوم است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اضافه کرد: در هر کدام از این انفجارها، تعداد زیادی از مردم مظلوم، بی‌دفاع و مؤمن شهید و مجروح شدند و داعش را که خود آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند آن را به وجود آورده‌اند، مسؤولیت این حملات تروریستی را بر عهده گرفته است.

علیزاده‌برمی ادامه داد: آمریکایی‌ها برای تحقق اهدافشان توسط داعش در سوریه شکست خوردند و سگ‌های دست‌آموز خود را امروز به افغانستان منتقل کرده و به جان مردم بی‌پناه انداخته‌اند.

او گفت: آزادگان جهان تمام حوادث افغانستان، عراق، لبنان، یمن و ... و ناامنی‌های منطقه‌ای را از چشم آمریکای جنایتکار می‌بینند و ریشه تمام این ناامنی‌ها در سیاست‌های ایالات متحده آمریکا نهفته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون تردید اصلی‌ترین تروریست عالم، آمریکاست و آزادی‌خواهان جهان حتماً امنیت را به منطقه برخواهند گرداند.

علیزاده‌برمی گفت: آزادگان جهان باید تصمیم بگیرند تا مراکز منفعت تروریست‌ها را در سراسر جهان از بین ببرند تا منبع ارتزاق سگ‌های زنجیری آمریکا خشکانده شود.

او اضافه کرد: اگر منافع تروریست‌ها در جهان به خطر بیفتد، از مواضع امروز خود عقب می‌نشینند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز باید درسی به آمریکا و ایادی تروریست ایالات متحده داده شود تا دیگر جرأت نکنند این‌گونه عملیات تروریستی را در سراسر جهان طراحی و اجرا کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول