اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: کم‌کم به روند خوب پارسال برمی‌گردیم/ نیم فصل فولاد تقویت می شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوب و محکمی داریم که البته نیاز به تقویت دارد اما کم کم در حال بازگشت به روند خوب سال گذشته هستیم.

نکونام: کم‌کم به روند خوب پارسال برمی‌گردیم/ نیم فصل فولاد تقویت می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم فوتبال نساجی، اظهار کرد: بازی فردا مثل همه بازی ها سخت و سنگین است زیرا در فوتبال ایران کیفیت بازیکن ها و تیم ها به یکدیگر نزدیک شده است و کمبود خلاقیت ها بازی ها را به هم نزدیک کرده است. فردا باید با تمرکز بالا و فعل خواستن وارد زمین شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. شرایط تیم ما مورد تایید من نیست اما خوشحال هستم که با این بازیکنان کار می کنم. در این چند هفته بازیکنان تیم ما نشان دادند که توانایی بالایی دارند. با توجه به اینکه بازی ها فشرده و سنگین هستند، بیشترین ضربه را تیم ما می‌خورد زیرا پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود.

نکونام با بیان اینکه زمانی که به فولاد آمدم فقط یک روز مانده بود و نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم، عنوان کرد: مثل سال گذشته همه تلاشمان را خواهیم کرد و انگیزه داریم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا همه ما آماده هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در اسپانیا می‌گفتند که بدنسازی مثل بنزینی است که در باک یک ماشین می ریزیم، شکلی که ما در دوسال گذشته تمرینات بدنسازی تیم را انجام دادیم به شکلی بود که شرایط تیمی ما تا آخر فصل عالی بود و هرچه جلوتر می رفتیم بهتر می شد. شرایطی که من برای بدنسازی تیم‌در نظر می‌گیرم شرایطی است که تیم بتواند در یک فصل پرفشار حضور داشته باشد و بتواند فصل را پشت سر بگذارد.


نکونام عنوان کرد: آمادگی داریم که در ادامه با توجه به پرفشار بودن بازی ها شرایط برای ما سخت تر شود. با توجه به این شرایط تنها تیمی که در فوتبال ضرر می کند تیم فولاد خوزستان است زیرا تعداد بازیکنان ما محدود است. در صورتی که می توانیم از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنیم که به نتایجی که در لیگ به دست می آید فکر نکنیم و برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای اینکه بخواهیم سرمایه گذاری کنیم و نتیجه بگیریم، باید بازیکن درجه یک جذب تیم شود تا بتواند در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض کند اما اگر بخواهیم از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده کنیم فقط باید به این فکر باشیم که در لیگ یک رتبه خوب به دست آوریم. تیم ما باید زحمت بکشد و تلاش کند و در آخر هر نتیجه ای که به دست آمد، مشکلی نخواهیم داشت اما باید همه تلاش خود را بکنیم تا در ادامه راه لیگ به مشکل برنخوریم.

وی با بیان اینکه برای ما فقط تیم مهم است و نفر اصلا اهمیتی ندارد، افزود: مصدومانی که داریم خیلی به ما ضربه می زنند اما در این سال ها هیچگاه نگرانی در این زمینه نداشته‌ام زیرا هر بازیکنی که مصدوم شود بازیکنان دیگری را جایگزین خواهیم کرد و حتی اگر بازی‌نکرده باشند قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت. تیم های مدعی توانسته اند که بازیکنان آنچنانی با قیمت های کلان جذب کنند. در فوتبال ایران تیم هایی هستند که حداقل دو برابر ما سرمایه گذاری کرده اند اما نه سهمیه گرفته اند و نه قهرمان شده اند. همه فوتبال فقط پول و بازیکن نیست. هواداران فولاد قطعا می دانند که در این سه سالی که در خدمت باشگاه فولاد بوده ام، این اعتماد به وجود آمد که من بازیکنان با کیفیتی را جذب می کنم تا برای این تیم زحمت بکشند و قدر فولاد را بدانند.

وی افزود: ما مجبور هستیم تا نیم فصل ادامه دهیم و در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشیم. در نیم فصل قطعا تیم را تقویت خواهیم کرد. قطعا تیم را برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا تقویت خواهیم کرد. من دوست ندارم‌ در تیمی کار کنم که نخواهد برای جایگاهی بجنگد. من آدمی نیستم که برای تیمی کار کنم که بخواهد جایگاه معمولی در جدول داشته باشد. با توجه به مصدومیت های پرشماری که داریم باید کار را تا نیم فصل جلو ببریم و در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. فولاد تیم خوب و جان داری برای لیگ ایران است و ما تیم خوبی داریم که نیاز به یکسری افراد دارد اما باید با این شرایط تا نیم فصل جلو برویم. یکی از صحبت های انجام شده با مدیران باشگاه در ابتدای فصل این بود که تیم تقویت شود و این مساله مورد تایید مدیران نیز قرار گرفته است و امیدواریم بهترین نفراتی که به کار تیم می آیند را جذب کنیم. در نیم فصل دوم قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت. هر بازیکنی که زحمت بکشد در کنار ما خواهد بود و هرکسی که زحمت نکشد در نیم فصل از ما جدا خواهد شد.

نکونام درباره داوری ها نیز عنوان کرد: در سال اولی که در فولاد سرمربی بودم، تیم ما باید دوم می شد اما با اشتباهاتی که در داوری ها وجود داشت ما جایگاه دوم را از دست دادیم. سال گذشته نیز تیم ما خیلی از داوری ضربه خورد. امسال از داوری نه نفع برده ایم و نه ضرر کرده ایم. خداراشکر تیم امسال با مشکل داوری مواجه نبوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول