اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

رونمایی از سردیس سردار سلیمانی در حسینیه اعظم زنجان+ تصاویر

امروز در حضور کاروان روایت حبیب و جمعی از مسئولان، سردیس سیدالشهدای جبهه مقاومت در مکانی که مظهر ولایتمداری و دینداری زنجانی‌ها محسوب می‌شود، رونمایی و نصب شد.

رونمایی از سردیس سردار سلیمانی در حسینیه اعظم زنجان+ تصاویر

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، امروز پایتخت شور و شعور حسینی در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت، میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» بود، کاروانی که راوی رشادت‌ها و مقاومت‌هاست، رشادت‌هایی از جنس سردار دلها و یارانش.

اما مهمان شهر غواصان دریا دل و شهید قامت بیات‌ها، حمید احدی‌ها و محمد ناصر اشتری‌ها، هم با دستی پر وارد شهر شده بود و این میزبانی را جلوه‌ای دیگر می‌بخشید.

امروز در حضور کاروان روایت حبیب  و جمعی از مسئولان، سردیس سیدالشهدای جبهه مقاومت در مکانی که مظهر ولایتمداری و دینداری زنجانی‌ها محسوب می‌شود، رونمایی و نصب شد.

این نماد مقاومت در حسینیه اعظم زنجان، هر لحظه بصیرت اهالی غواصان دریادل را به رخ دشمن خواهد کشید. حال وارد بلوار حسینیه اعظم زنجان که بشوی نمادی از جنس مقاومت و رشادت را خواهی دید که دوست داری در مقابل عظمتش سر فرود آوری و از او برای همه جوانمردی‎هایش و اما مهمتر برای مکتبی که بر جای گذاشت تشکر کنی.

قدردانی را در چشمان همه مهمانان برنامه روایت حبیب وقتی که تک تک تصاویر نمایشگاه را در حاشیه مراسم رونمایی تماشا می‌کردند هم می‌شد، دید. تصاویری که در نگاه نخست شجاعت، فداکاری و ایثار در آن موج می‌‎زند اما به نفر اول تصویر که عمیق‌تر می‎شدی چیزی فراتر از اینها دستت می‎آمد و آن ولایتمداری و خشیتی است که در نگاه سردار دلها متبلور است.

درسی که همان روز شهادتش به همه ما دادند و امروز همه جوانان ولایتمداری را از جنس سردار سلیمانی مشق می‌کنند. دشمنی که از اسم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می‌ترسید باید بداند که امروز ملت قهرمان ایران ایثار و فداکاری‌های همه حاج قاسم‌هایی که برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایداری و گسترش انقلاب بزرگ اسلامی از خود گذشتند و ما از خون پاک آن‌ها نخواهیم گذشت، روایتگری می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول