اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میثاقیان: پدیده با هدایت من شرایط بهتری دارد/ اگر موفق نشوم باید بروم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: واضح است که اگر موفق نشوم باید بروم.

میثاقیان: پدیده  با هدایت من شرایط بهتری دارد/ اگر موفق نشوم باید بروم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و گل‌گهر اظهار داشت: در مقطعی پرتنش و پرسروصدا سرمربی شدم و جمع کردن تیم کار سختی بود. کار هیچکس نبود چون واقعاً در شرایط سختی بودیم.

وی افزود: یک بازی به رفسنجان نرفتیم و شاید اتفاقات دیگری هم می‌افتاد. به هر حال با درایت و مدیریت من اتفاقی نیفتاد و شرایط تیم خوب شد. به حق امام‌رضا اگر دو بازی را ببریم دهم می‌شویم ولی سخت است. تیم پیشرفت داشته و بازی‌های خوبی انجام دادیم فقط گل نزدیم. در 2-3 بازی اخیر خیلی بدشانسی آوردیم اما مطمئنم چه من باشم چه مربی دیگری تیم خوب می‌‌شود. این تیم رو به پیشرفت است. می‌دانم اتفاق بدی نخواهد افتاد. شرایط‌مان مهیا است. باشگاه 10 درصد پول بچه‌ها را داده و پرداختی‌ها بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: تمام تلاش‌مان این که تیم یک بازی را ببرد. ان‌شاءالله خدا کمک کند و فردا این اتفاق بیفتد. گل‌گهر تیم قدری است که مربی قدری دارد و در جدول اول است به غیر از بازی در ساری که زمین مساعد نبود مقابل تراکتور و فجرسپاسی خیلی خوب بازی کردیم. مطمئنم فردا بازی خیلی خوب به نمایش می‌گذاریم و بچه‌ها خودشان را نشان می‌دهند. آنها مردانه می‌جنگند. دم‌شان گرم؛ واقعاً از جان مایه گذاشتند به خاطر فداکاری‌های‌شان در زمین قدردان‌شان هستم.

میثاقیان در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه پدیده عنوان کرد:‌ مدیر جدیدی به نام حیدرپور به باشگاه ما آمده است. مالک باشگاه او را انتخاب کرده است. او تلاش می‌کند تیم به مشهد برگردد و کار را اینجا ادامه بدهیم. مطمئنم این کار عملی خواهد شد تا در شهر خودمان باشیم. از من دلخور نباشید. اگر من نبودم شاید وضعیت این تیم در جدول طور دیگری بود. کاری به اینکه با 2 امتیاز در انتهای جدول هستیم ندارم.

وی تصریح کرد: من شرایط تیم را می‌گویم. سختی‌های زیادی کشیدیم. کل مجموعه تلاش کرد تا به اینجا رسیدیم. با یک یا دو بازی در جدول از این رو به آن رو می‌شویم. مطمئنم این اتفاق می‌افتد و شکی ندارم. چون شخصیت پدیده آسیایی است. هنوز این شخصیت را دارد. تماشاگر دارد و مردم دوستش دارند. مطمئنم این تیم به حق امام رضا دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد دو عضو جدید به کادر فنی پدیده اظهار داشت: این خیلی بد است که بگویند انتخاب خودت است یا انتخاب فرد دیگر، همه همدیگر را می‌شناسیم. مربیان خصوصیات یکدیگر را می‌شناسند. به بادامکی و تقی‌پور دو مربی مشهدی زنگ زدیم، گفتند ما نمی‌آییم. ما هم به دو مربی ابومسلمی، سیدعباسی و گرایلی زنگ زدیم. یونس با خودم کار کرده و سیدعباسی هم در این تیم بوده، حالا به ما اضافه شده‌اند. ما فقط سه مربی هستیم اما تمام تیم‌ها 10-12 مربی دارند. ما با همین سه نفر آنالیز می‌کنیم، تمرین می‌کنیم و هم مدیریت می‌کنیم. تعداد‌مان کم بود حالا آمده‌اند که کمک کنند. نباید منفی فکر کنیم که چه کسی این را آورده است، این جالب نیست.

میثاقیان در خصوص اینکه اگر پدیده فردا شکست بخورد آیا کسی دیگری جایگزین او خواهد شد، عنوان کرد:‌ من مربی هستم و واضح است که اگر موفق نشوم باید بروم. گفتم چه باشم چه نباشم این تیم موفق می‌شود. اولین‌بارم نیست و 40 سال در فوتبال بودم این مسائل در هر شهری که بودم وجود داشته است. اصلاً نگران نیستم چون وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام می‌دهم. 

وی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: کشاله محسن ربیع‌خواه آسیب دیده اما بقیه بچه‌ها مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول