اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حدادعادل: «اتحاد» امروز شرط توفیق است/ لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای خادم مردم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: «اتحاد» امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به وحدت و انسجام عمومی، امور را پیش برد.

حدادعادل: «اتحاد» امروز شرط توفیق است/ لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای خادم مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه‌شب در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر وی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و نظرات دریافتی، مردم و انقلابیون از استاندار سمنان راضی و از عملکرد او خوشحال هستند و فعالیت‌های آقای استاندار، امیدی را در دل نیروهای انقلابی ایجاد کرده است.

وی گفت: «اتحاد»، امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به این مسأله، امور را پیش برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید از ظرفیت نیروهایی که می‌توانند به دولت و مردم خدمت کنند، به‌خوبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به ارتباط مناسب نیروهای انقلابی در استان سمنان و ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر اظهار کرد: مردم امروز به‌شدت به تلاش و اتحاد مسؤولان نیاز دارند و باید با همکاری یکدیگر مشکلات را از پیش پای مردم برداشت.

وی همچنین با اشاره به تلا‌ش‌های استاندار سمنان از زمان انتصاب تاکنون گفت: ارتباط مناسبی بین نیروهای انقلابی و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیده می‌شود که این امر، کارها را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول