اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بلاتکلیفی قراردادی برخی از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران/ تکلیف سمن‌ها در محله هرندی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم رفع بلاتکلیفی قراردادی ۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: افرادی که در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند کاری کنند که مردم قضاوت بهتری نسبت به عملکردشان داشته باشند.

بلاتکلیفی قراردادی برخی از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران/ تکلیف سمن‌ها در محله هرندی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: چندی پیش گزارشی از بازدید محله هرندی در صحن شورای شهر ارائه کردم، من تنها نظر مردم را منعکس کرده و قضاوت و  تحلیلی نداشتم اما سخنانم درباره سازمان‌های مردم نهاد در این محله مورد بازتاب منفی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطلبی که در مورد فعالیت سازمان‌های مردم نهاد از قول مردم گفتم ناظر بر ساماندهی، شفاف سازی و ارائه گزارش از اقدامات به مردم بود و هیچ گاه سخنی از ترک و بیرون رفتن این سازمان‌ها از محله هرندی به میان نیاوردم، اضافه کرد: اتفاقا در صحن علنی که فیلم آن هم موجود است گفتم که؛ با عرض تاسف و عرض عذرخواهی از همه سازمان‌ها و NGOهای فعال مردم می‌گویند؛ در این محله هیچ اثری از بهبود انواع آسیب‌های اجتماعی در هرندی با حضور سمن‌ها دیده نشده است و جالب است پس از طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع که من از اولین امضا کننده‌های این طرح بودم، به فاصله یک ماه بعد از گزارش محله شهید هرندی به یکباره یک عده‌ای برای دفاع از سمن‌ها اقدام کردند.

این عضو شورای شهر تهران  ادمه داد: اگر نظر شخصی و تحلیلم بود حتی حاضر به ارائه این توضیح هم نمی‌شدم اما از آنجایی که نماینده مردم و موظف به انتقال نظرات آن‌ها بودم، ناچار بودم نظر آن‌ها را منتقل کنم. دوستانی که به صورت داوطلبانه و در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند کاری کنند که دید مردم اصلاح شود و آن‌ها قضاوت بهتری نسبت به عملکردشان داشته باشند و از ارائه نقل قولشان از زبان نمایندشان نرنجیده و سعه صدر به خرح دهند. 

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه ۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش قراردادشان مناسب نیست، گفت: از این میان ۶۰۰ نفر نگهبان و ۴۰۰ نفر ناجی غریق هستند در سال‌های دور قراردادشان با شرکت هادیان شهر بوده است، در سال 94 با سازمان ورزش و  در سال ۹۶ قرارداد آنها با دو شرکت امین حافظ و جهان گستر سبز منعقد شده که الان حقوق این ۱۰۰۰ نفر نسبت به همکاران همترازشان پنج میلیون تومان کمتر است، از هیچگونه  مزایایی برخودار نیستند و فیش حقوقی ندارند و کپی قرارداد به آنها داده نمی‌شود و قراردادشان با سه ماه تاخیر معمولا منعقد می‌شود که بهتر است سازمان ورزش و شهرداری در اینباره توضیح دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول