اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیرکل جدید سیاسی استانداری اصفهان معرفی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان، مهدی سلیمانی به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب شد.

مدیرکل جدید سیاسی استانداری اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری در آیین معارفی مدیرکل دفار سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان، با تقدیر از حضور حاضرین و گرامیداشت یاد شهید دستغیب در سالروز شهادت این اسوه متانت، ضمن تقدیر از رفیعی‌نژاد، وی را مدیری صبور، خدمت‌گزار و اخلاق‌مدار و برشمرد و برای وی در امور آتی آرزوی توفیق کرد.

وی در ادامه با بیان شاخص‌های ممتاز مدیر جهادی، در آموزه‌های دینی با معرفی سلیمانی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، او را مدیری مجرب، بصیر، قانون‌گرا و مردمی خواند و برایش در این منصب آرزوی توفیق خدمت کرد.

جان‌نثاری برگزاری انتخابات را از وظایف ذاتی این حوزه برشمرد و افزود م‌ بایست با برنامه‌ریزی دقیق لحظه‌ای از حال مردم غافل نشد.

به گزارش فارس، استاندار اصفهان در حکمی مهدی سلیمانی را به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب کرد؛ مدیر کل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان و فرمانداری نطنز از جمله سوابق سلیمانی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول