اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز به کار بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار»

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از آغاز به کار بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توانمندسازی زنان کارآفرین شهر تهران خبر داد.

آغاز به کار بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار»

خبرگزاری فارس ـ آرش اردکانی: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توانمندسازی زنان کارآفرین شهر تهران، بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» آغاز به کار کرد.

مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل  امور بانوان شهرداری تهران با بیان این خبر گفت : در دو سال گذشته آسیب عمده‌ای به مشاغل خرد و کسب و کارهای نوپا به دلیل شرایط و محدودیت های کرونایی وارد شد به همین جهت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» کرده است.این بازارچه‌ها از  ۲۲ آذرماه الی ۲دی ماه در چهار موقعیت؛ میدان ونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنب تیراژه، پایانه خاوران و متروی شهر ری دایر است.

وی همچنین افزود: در بازارچه های خوداشتغالی «یلدا بازار»، ۲۰۰کسب و کار در قالب ۱۳۰ غرفه حضور دارند که محصولاتی نظیر صنایع دستی، گلیم و جاجیم، سفال، چرم، کالای خواب، حجاب و عفاف، عروسک، زیورآلات، مواد غذایی و ... به شهروندان ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از تاریخ  آذر ماه ۲۲ الی ۲ دی ماه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ از این بازارچه‌ها بازدید به‌عمل آورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول