اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تولید سایت ایران خودرو در سنگال از سر گرفته شد

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از فعالیت مجدد سایت این شرکت در سنگال و تولید و عرضه خودرو به بازار این کشور خبر داد.

تولید سایت ایران خودرو در سنگال از سر گرفته شد

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در این باره گفت: با تمدید کنوانسیون معافیت گمرکی از سوی دولت سنگال، اقدامات لازم برای فعال سازی مجدد سایت تولیدی ایران خودرو در این کشور موسوم به «سنیران‌اتو»، انجام و در نهایت منجر به تولید و عرضه محصولات ایران خودرو به بازار شد. 

وی با اشاره به راهبرد فعلی ایران خودرو در حوزه صادرات مبنی بر توسعه سهم بازار برون مرزی ایران خودرو، حمایت همه‌جانبه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران‌خودرو را عامل مهمی در احیای سایت سنگال ارزیابی کرد و افزود: با ساماندهی سایت تولیدی «تیس» و «داکار» موفق به از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی در سنگال می‌شویم. 

پورمجیب با بیان این که در مرحله نخست تولید سمند با کاربری تاکسی آغاز شده،‌ افزود: سایر محصولات نیز در حال معرفی به بازار سنگال برای بررسی نیاز و سلایق مشتریان این کشور است. 

وی با بیان این که با وجود محدودیت‌های بین‌المللی،‌ تلاش‌های ایران خودرو برای احیای این سایت به ثمر نشسته،‌ اظهار کرد:‌ حمل و ارسال محموله‌های سفارش‌گذاری شده از سوی طرف سنگالی صورت گرفته و مونتاژ و عرضه سمند تاکسی آغاز شده است. 

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو از ارسال محموله دوم برای مونتاژ خودرو خبر داد و گفت: با فعال سازی سایت سنگال،‌ اهداف صادراتی در منطقه آفریقا را با سهولت بیش‌تری دنبال خواهیم کرد. 

وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای صادرات سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به سنگال از جمله محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین و موتور سیکلت نیز هستیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول