اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بازسازی کتابخانه عمومی امام علی (ع) قم در مراحل پایانی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی امام علی (ع) گفت: بازسازی کتابخانه عمومی امام علی (ع) در مراحل پایانی قرار دارد و این کتابخانه به زودی آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

بازسازی کتابخانه عمومی امام علی (ع) قم در مراحل پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به همراه جمعی از کارشناسان، امروز با هدف بررسی روند بازسازی ساختمان کتابخانه امام علی (ع)، از این کتابخانه بازدید کرد.

این کتابخانه که از نظر موقعیت در کنار بوستان گلها قرار گرفته و اعضای کودک و نوجوان زیادی از برنامه‌های آن استقبال می‌کنند، از مدتی پیش با هدف بهبود فضای کتابخانه و تعمیرات در حال بازسازی است. در این بازدید، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم در جریان روند بازسازی و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: در دو سال اخیر، سعی کردیم علاوه بر ساخت کتابخانه‌های عمومی جدید مثل کتابخانه عمومی نوبهار که در سال ۹۹ افتتاح شد و کتابخانه عمومی مرکزی قم که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود، تعدادی از کتابخانه‌هایی که شرایط مناسبی برای ارائه خدمات نداشتند را نیز بازسازی و مناسب‌سازی کنیم.

عمرانی ادامه داد: از جمله این کتابخانه‌ها، کتابخانه عمومی ولی‌عصر (عج) روستای مبارک‌آباد بود که  با رایزنی‌های انجام شده به محل تازه و نوسازی منتقل شد و کتابخانه عمومی امام علی (ع) که در منطقه کم برخورداری قرار دارد اما در عین حال مردم این منطقه و به خصوص کودکان و نوجوانان، حضور فعالی در نشست‌های فرهنگی و برنامه‌های کتاب‌خوانی کتابخانه داشتند؛ در نتیجه و با توجه به فرسوده بودن ساختمان کتابخانه، تصمیم به نوسازی آن گرفته شد.

وی افزود: متاسفانه با توجه به برخی مشکلات در روند اجرا، افتتاح این کتابخانه کمی دیرتر از زمانی که مقرر شده بود، انجام خواهد شد. با این حال خوشبختانه پروژه پیشرفت خوبی داشته است و به زودی آماده خدمت رسانی به مردم خوب قم خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول