اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل محمدی: شکست پیکان مقابل استقلال کار ما را سخت می کند/ اشتباهات داوری برای پرسپولیس سریالی شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری برای تیم پرسپولیس سریالی شده است و واقعا جای نگرانی دارد.

گل محمدی: شکست پیکان مقابل استقلال کار ما را سخت می کند/ اشتباهات داوری برای پرسپولیس سریالی شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان از هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم حساسیت رقابت ها بیشتر می‌شود. با توجه به شرایط مان در جدول و اینکه باید برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم قطعا دیدار فردا برای ما مهم حیاتی و حساس است. مقابل تیم باانگیزه و جوان که از لحاظ تاکتیکی منسجم است بازی داریم. باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

* فوتبال بازی کردن در زمین دستگردی برای هر دو تیم سخت است

وی اضافه کرد: این 3 امتیاز خیلی برای ما مهم است و باید مقابل پیکان خیلی با تمرکز و جسور باشیم و با جنگندگی زیاد برد را به دست آوریم. امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود که بتوانیم بازی خود را ارائه بدهیم. فکر می‌کنم زمین ورزشگاه دستگردی شرایط خوب و ایده‌آلی ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است.

* اشتباهات داوری برای پرسپولیس سریالی شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باید از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم و فرصت‌طلب باشیم. در بازی قبلی مقابل هوادار موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم. 2 امتیاز حساس را از دست دادیم، البته در آن مسابقه مشکلات داوری هم خیلی تأثیرگذار بود. این اشتباهات داوری برای تیم پرسپولیس سریالی شده است و واقعا جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم اشتباهات سریالی جایی تمام شود.

*بازیکن هوادار جوگیر شده، فیلم‌ها و عکس‌ها که جوگیر نشده‌اند

گل محمدی اضافه کرد: بدتر از این اشتباهات این است که رضا سخندان درباره صحنه گل هوادار گفته که این گل درست بوده، چیزی که من خواندم گفتند بازیکن حریف جوگیر شده، اما فیلم‌ها و تصاویر که جوگیر نشده‌اند و همه چیز را نشان دادند. آن صحنه هند خیلی واضح بود، اما متاسفانه این اتفاقات و اشتباهات فقط برای پرسپولیس می‌افتد و تعدادشان هم خیلی زیاد شده است. جای نگرانی دارد و جایی باید این مسائل تمام شود. نباید باشگاه‌ها چنین نگرانی داشته باشند. از داوران می‌خواهم تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. می‌دانیم آنها هم مشکلات زیادی دارند، اما باید برای قضاوت بهتر تمرکز بیشتری داشته باشیم. 

* حسینی فوتبال تاکتیکی را دوست دارد

وی در خصوص اینکه سابقه همکاری‌اش با مجتبی حسینی تا چه اندازه روی دیدار فردا تاثیرگذار است، گفت: حسینی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ماست، می‌دانیم چقدر وقت می‌گذارد و به کارش علاقمند است. او دوست دارد تیمش فوتبالی بازی کند که بر اساس تاکتیک باشد. امسال هم تیم خوبی جمع‌وجور کرده و دیدار فردا به این دلیل که دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند خوب از آب درمی‌آید، به همین دلیل دیدار جذابی خواهیم دید.

*باید نسبت به گل‌های خورده مسئولیت‌پذیرتر باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد از بین بردن استحکام خط دفاعی پرسپولیس در دیدارهای اخیر و اینکه طبق آمار این تیم در فصل جاری گل‌های زیادی دریافت کرده است، گفت: تمام صحبت‌های کارشناسان و پیشکسوتان درست است، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید راحت گل بخورد، اما متاسفانه برخی از گل‌هایی که دریافت کردیم روی نداشتن تمرکز یا اشتباهات داوری بوده است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و تیم تغییر و تحولات زیادی داشته که جواب دادن آنها نیاز به زمان دارد تا تیم هماهنگ‌تر شود. نباید خیلی راحت گل بخوریم، تعداد زیادی از این گل‌ها را هم روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. 

وی افزود: باید مسئولیت‌پذیری خودمان را نسبت به ضربات ایستگاهی بیشتر کنیم، بخش زیادی از ایرادها هم به خودمان بازمی‌گردد و باید نسبت به کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم. 

* قطعا اراده‌ای برای حل مشکلات پرسپولیس وجود دارد

گل محمدی در مورد پست‌ اینستاگرامی علی کریمی و درخواست وی از وزیر ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: جای صحبت کردن در باره بحث‌های مدیریتی در نشست خبری قبل از بازی نیست. در این مورد بارها صحبت شده و مشکلات پرسپولیس از شروع فصل مشخص بوده و است، حتما اراده‌ای هم برای حل آنها وجود دارد، اجازه بدهید مسئولان تصمیم‌گیرنده در این مورد تصمیم‌گیری کنند. تمرکز ما باید بیشتر روی کار خودمان باشد.

*نباید تصور کنیم در نیمه دوم فرصت زیادی برای جبران داریم

وی در خصوص اینکه موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می‌شود و ظاهرا بازیکنان این تیم حریف را در نیمه اول شل می‌گیرند و همچنین به میانگین 2 امتیاز نرسیدن تیمش توضیح داد: باید تمرکزمان بیشتر شود، و این حس را نداشته باشیم که در نیمه دوم فرصت زیادی برای جبران داریم. باید تلاش کنیم تا با پیروزی به رختکن برویم. بخشی زیادی از این مشکلات به خودمان بازمی‌گردد. باید قوی‌تر شویم. تیم مانند یک ساعت است، همه باید کار خود را انجام بدهند و همه چیز باید سر جایش باشد. در یک مجموعه اگر یکی یا دو نفر تمرکز خوبی نداشته باشند کل تیم ضربه خواهند خورد. اتفاقی که هفته گذشته افتاد باید خیلی زود برطرف شود و باید سعی کنیم با تمرکز و تمرینات بیشتر کارمان را پیش ببریم. 

* از سال گذشته تاکنون 8 بازیکن پرسپولیس به خاطر مسائل مالی جدا شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت بوژیدار رادوشوویچ گفت: این بحث خیلی مشخص است. وی به دلیل مشکلات مالی از پرسپولیس جدا شد و می‌شد جلوی این اتفاق را گرفت. باید نسبت به مسائل این چنینی بگویم فقط مربوط به رادو نبوده و از سال گذشته تاکنون بیش از 8 بازیکن ما فقط به دلیل مسائل مالی جدا شدند. تیمی که به فینال آسیا رفته و چندین دروه قهرمان لیگ برتر شده نباید برایش چنین اتفاقی بیفتد. برای کسب قهرمانی لیگ آسیا باید قوی‌تر شود، نه اینکه مدام با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. پرسپولیس پتانسیل خیلی خوبی برای درآمدزایی دارد و با توجه به قهرمانی‌های متعددش نباید چنین شرایطی داشته باشد، اما در فوتبال ایران ممکن است در آینده هم اتفاق بیفتد.

*شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال کار ما را سخت‌تر می‌کند

گل محمدی در خصوص اینکه آیا بازیکنانش به نتیجه دیدار قبلی پیکان مقابل استقلال اهمیتی می‌دهند، پاسخ داد: آن بازی را دیدم، پیکان 2 گل از روی ضربات ایستگاهی خورد، در مجموع بد بازی نکرد، هر چند نتیجه خوبی نگرفت، اما کارمان با شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال سخت‌تر می‌شود زیر بازیکنانش در بازی فردا بیشتر تلاش کرده و کار را برای پرسپولیس سخت می‌کنند. باید نسبت به دیدارهای گذشته بیشتر بدویم و بجنگیم تا بتوانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

* مهدوی به شکلی قضاوت کند که پرسپولیس و پیکان راضی باشند

وی در خصوص قضاوت رضا مهدوی در دیدار فردای پرسپولیس مقابل پیکان عنوان کرد: تنها چیزی که از داوران می‌خواهیم، عدالت و داشتن تمرکز زیاد در زمین است تا بتوانند بهتر تصمیم‌گیری کنند. امیدوارم مهدوی قضاوت خوبی در بازی فردا داشته باشد، نمی‌گویم قضاوتش به سود ما باشد بلکه باید به شکلی قضاوت کند که دو تیم راضی باشند. این خواسته همه تیم‌ها است.

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت مهدی ترابی در بازی با پیکان توضیح داد: وی واقعا بازیکن تاثیرگذاری در تیم ماست، نبودش به پرسپولیس ضربه خواهد زد. اما بازیکنان جایگزین با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند به جای ترابی بازی کنند. احسان پهلوان هم یکی دو روز است که کارش را شروع کرده و بعید می‌دانم به بازی فردا برسد. 

*طبق گفته صدری پنجره تا جمعه باز می شود

گل محمدی در خصوص اینکه ظاهرا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس روز جمعه باز خواهد شد گفت: چندان نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم اما طبق گفته صدری پنجره جمعه باز می‌شود، امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم از بازیکنان تاجیکستانی استفاده کنیم. شرایط پرسپولیس حساس است و امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود. 

* هواداران پرسپولیس خواسته زیادی ندارند

وی در خصوص تجمع اعتراض آمیز هواداران این تیم مقابل وزارت ورزش افزود: همه می‌دانند هواداران پرسپولیس چقدر به این تیم علاقمند هستند و این تیم یک جورهایی زندگی‌شان شده است. آنها نگرانی‌های خاص خودشان را دارند، اما برخی از این نگرانی‌ها مختص پرسپولیس است. آنها خواسته زیادی هم ندارند و امیدوارم مشکلات پرسپولیس برطرف شود. همه ما دوست داریم عدالت در فوتبال رعایت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول