اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اشراف اطلاعاتی عالی پلیس به مجرمان در کرمانشاه/ اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

اشراف اطلاعاتی عالی پلیس به مجرمان در کرمانشاه/ اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: به برکت حضور نیروهای مسلح مقتدر و تلاش‌های شبانه روزی پلیس، ناامنی نگران کننده‌ای در استان کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می‌کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد به گونه‌ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کند و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری کنند.

وی همچنین کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

جاویدان خاطرنشان کرد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

این مقام عالی رتبه انتظامی‌ حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران از زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند که زینب‌وار مشغول امداد‌رسانی و ارائه خدمتی خداپسندانه به آحاد مختلف جامعه هستند.

وی گفت: در طول حدود 2 سال اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده‌ایم پرستاران با رنج و زحمتی مضاعف‌تر ایثارگرانه تلاش کردند و جان افراد زیادی را نجات دادند که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.

جاویدان در پایان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجاد شده در بدنه انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا این تغییر ساختار باعث افزایش خدمات به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد و امیدوارم پس از این هم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم مومن و ولایی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول