اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازمان تأمین اجتماعی در اجرای بیمه قالیبافان، کارگران و رانندگان کوتاهی می‌کند

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به اختصاص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه قالیبافان، کارگران و رانندگان گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای این حکم کوتاهی می‌کند.

سازمان تأمین اجتماعی در اجرای بیمه قالیبافان، کارگران و رانندگان کوتاهی می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به مشکلات بیمه قالیبافان، کارگران و رانندگان در سال جاری گفت: در بودجه 1400 حدود 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بیمه این اقشار به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: در برخی مناطق پوشش بیمه تأمین اجتماعی کمتر از میانگین 50 درصد کشوری است؛ سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای این حکم کوتاهی می‌کند و برخی بیمه‌ها قبلی نیز با دلایل واهی قطع می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس همچنین به مشکلات دامداران اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از دامداران با مشکل کمبود نهاده‌ها مواجه هستند لذا وزارت جهاد کشاورزی به استان‌هایی مانند خراسان شمالی توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول