اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تصویب پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار/ آغاز پروژه با ۷۰ میلیارد ریال از هفته‌های‌های آینده

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار نخستین‌بار مصوبه قطعی و قانونی گرفته است و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی که برای امسال در نظر گرفته شده، این پروژه مهم خیلی زود برای شهروندان فریدونکناری قابل لمس می‌شود.

تصویب پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار/ آغاز پروژه با ۷۰ میلیارد ریال از هفته‌های‌های آینده

علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار اظهار کرد: داشتن سیسستم فاضلاب مناسب در  فریدونکنار یکی از مطالبات اصلی، قدیمی و به حق مردم شهرستان بوده اما به دلایل گوناگون هرگز اجرایی نشده است.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی نادرست، عدم مطالبه و پیگیری  نشدن جدی و نبود منابع مالی از عوامل اجرایی نشدن طرح فاضلاب شهری در فریدونکنار بوده است،گفت: در حال حاضر این طرح مهم به عنوان پروژه‌ای تاثیرگذار از نظر زیرساختی، زیست‌محیطی پیگیری شد و ردیف بودجه اختصاصی برای آن تعریف شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیری پروژه‌های راه، مسکن، فرهنگ، اشتغال، روستاها و اقتصاد مردم فریدونکنار همزمان با طرح‌های اولویت‌دار انجام شده است، خاطرنشان کرد: دو موضوع آب شرب سالم و فاضلاب که از مطالبات جدی مردم فریدونکنار بوده را تا حصول نتیجه قطعی به صورت ویژه دنبال کردیم که برای تامین آب شرب سالم اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته است.

باقرزاده با اشاره به اینکه سال گذشته برای اختصاص بودجه قانونی و مصوب در لایحه و جدول بودجه به فریدونکنار، نام این شهرستان در کنار بابلسر مکتوب شد، بیان کرد: با ثبت قانونی نام شهرستان فریدونکنار، دولت که مکلف شده بود، به‌موقع مشاوره فنی و تخصصی و مطالعات این پروژه را انجام داد و با هزینه حدود ۸۰۰ میلیون تومان، مشاور طرح انتخاب و کار کارشناسی لازم انجام شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح در وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه نهایی شده است، گفت: باید اعلام کرد پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار نخستین‌بار مصوبه قطعی و قانونی گرفته است.
 
باقرزاده با ابراز تاسف از نادیده گرفته شدن فریدونکنار در پیش‌بینی و اجرای طرح‌های زیرساختی در سال‌های گذشته، ابراز امیدواری کرد با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی که برای امسال در نظر گرفته شده، این پروژه مهم خیلی زود برای شهروندان فریدونکناری قابل لمس می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۲۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول