اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

الزام دولت به تعیین اعضای هیات‌ ممیزه رتبه بندی معلمان

نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان، دولت را ملزم به تدوین آیین نامه اجرایی و تشکیل هیات ممیزه نظام رتبه بندی معلمان کردند.

الزام دولت به تعیین اعضای هیات‌ ممیزه رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس- فاطمه نوروزی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان با ماده 8 این لایحه موافقت کردند.

براساس ماده 8 این لایحه؛ ‌آیین نامه اجرایی این قانون در خصوص نحوه تشکیل هیات های ممیزه مرکزی، استانی، شهرستانی و منطقه ای، چگونگی تعیین امتیاز معلمان برای رتبه بندی، شرایط کسب، ارتقاء، توقف و تنزل رتبه و جزئیات تعیین میزان فوق العاده رتبه بندی حسب امتیازات حاصله، حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این قانون، توسط وزارت آموزش و پرورش و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون(به عنوان ناظر) با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه می شود و به تصویب هیات وزیران می رسد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول