اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

هشدار گوگل به مشترکین یوتیوب

گوگل به مشترکین تلویزیون یوتیوب هشدار داد که پخش دیزنی، ABC، ESPN و کانال های دیگر ممکن است در پی اختلاف قرارداد قطع شوند.

هشدار گوگل به مشترکین یوتیوب

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، گوگل به مشترکین تلویزیون یوتیوب هشدار داد که پخش دیزنی، ABC، ESPN و کانال های دیگر ممکن است در پی اختلاف قرارداد قطع شوند.

یکی دیگر از دعاوی توزیع تلویزیونی در حال تشدید است و ممکن است منجر به تعطیلی چند تلویزیون شود: گوگل به مشترکان تلویزیون یوتیوب اعلام کرد که قرارداد فعلی‌اش برای مجموعه شبکه‌های دیزنی در این هفته منقضی می‌شود و ممکن است آنها از این سرویس حذف شوند.

دیزنی تأیید کرد که قرارداد با تلویزیون یوتیوب(YouTube TV) برای ایستگاه‌های تلویزیونی متعلق به «اِی‌بی‌سی»(ABC)، شبکه‌های «ای‌اس‌پی‌ان»(ESPN)، کانال‌های «Disney»و «Freeform»، شبکه‌های «فاکس»(FX) و کانال‌های «نشنال جئوگرافی»(National Geographic) در روز جمعه، 17 دسامبر، ساعت ۲۳:۵۹ به پایان می‌رسد.

یوتیوب در یک پست وبلاگ جدید گفت: اگر دیزنی شرایط عادلانه‌ای را به ما ارائه دهد، توافق خود را با آنها تمدید خواهیم کرد. با این حال، اگر تا جمعه نتوانیم به توافق برسیم، کانال‌های متعلق به دیزنی دیگر در تلویزیون یوتیوب در دسترس نخواهند بود و ما قیمت ماهانه خود را  از ۶۴.۹۹ دلار به ۴۹.۹۹ دلار (در حالی که این محتوا خارج از پلتفرم ما باقی می‌ماند) ۱۵ دلار کاهش می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول