اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

برگزاری نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه

نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار شد.

برگزاری نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه

به گزارش خبرگزاری فارسT نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار گردید.

این نشست در راستای همکاری، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور و تعامل بیشتر بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در موضوعات مرتبط انجام شد.

در ابتدای این نشست، وزیر اطلاعات ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد مطالبی پیرامون آخرین مسائل و موضوعات امنیتی در حوزههای داخلی، منطقه ای و بین المللی بیان نمود.

در ادامه جلسه، برخی اعضاء به طرح اخبار و موضوعات حوزه های مربوطه پرداخته بر هم افزایی بیشتر اعضای جامعه اطلاعاتی در راستای تحقق اهداف اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین طائب نیز ضمن تشکر از دعوت وزیر اطلاعات برای حضور در این وزارت‌خانه، با بیان این که دشمنان نظام و مردم همه توان خود را برای ضربه به کشور به کار برده اند، تعامل بیش تر دو نهاد اطلاعاتی سپاه و وزارت اطلاعات و سایر نهادهای اطلاعاتی را ضروری دانست. همچنین، جانشینان وی در خصوص مسائل روز و چگونگی افزایش هم افزایی بین دو دستگاه، مطالبی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول