اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رسانه‌های بیگانه در ماجرای گوهر عشقی بیش از گذشته از اعتبار افتادند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رسانه‌های بیگانه در ماجرای گوهر عشقی بیش از گذشته از اعتبار افتادند

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به خط دروغ خبری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در مورد گوهر عشقی و روشن‌سازی مسئله توسط صدا و سیما، اظهار داشت: ضد انقلاب یک اصل ثابت را در راهبرد تبلغاتی خود دنبال می‌کنند و آن اینکه با بهانه و بی بهانه انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهند.

وی افزود: ضد انقلاب به دنبال سناریوسازی مبنی بر نقض حقوق بشر علیه ملت و حکومت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و با یک گزارش مستند و مستدل دروغ‌پردازی چند روزه دشمن افشا شد.

انبارلویی در همین باره به مسئله ناآرامی‌های اصفهان اشاره و ادامه داد: در حوادث اصفهان نیز مشخص شد خانمی که خودش را به مردن زده بود، زنده است. بنابراین بنای دشمن علیه ایران، دروغ، فریب و اغواگری است و این عادت همیشه آنها است.

وی افزود: صدا و سیما در مسئله گوهر عشقی بسیار خوب عمل کرد و امروز ما می‌بینیم که اعتبار رسانه‌های بیگانه به دلیل دروغ‌پردازی‌ها به شدت فرو کاسته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول