اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نماینده مجلس: مهدوی کیا باید پاسخگو باشد/ مجلس باید از عزیزی خادم توضیح بخواهد

نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور سرمربی تیم ملی امید در یک مسابقه با حضور یک صهیونیست واکنش نشان داد.

نماینده مجلس: مهدوی کیا باید پاسخگو باشد/ مجلس باید از عزیزی خادم توضیح بخواهد

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی امید کشورمان اخیرا در تیم ستارگان عرب مقابل منتخب جهان با سرمربیگری آورام گرانت که فردی صهیونیست است، به میدان رفته است، اظهار داشت: ما انتظار داریم ستارگان ما از ستارگان دنیای عرب الگو بگیرند. این مسابقه غیررسمی بوده و انتظار داشتیم مهدی مهدوی‌کیا در این بازی شرکت نمی‌کرد چون به رسمیت نشناختن اسرائیل از آرمان‌های ملت بزرگ ما است.

وی افزود: وقتی قهرمان ما در مسابقه جهانی شرکت نمی‌کند، نباید در یک مسابقه غیررسمی هم کسی با این شرایط حاضر شود. مهدوی کیا در اروپا بازی کرده و باید شرایط را درک می‌کرد. جوانان ما او را الگوی خودشان می‌دانند. وقتی اعتقادی به این رژیم نداریم و این کشور تنها متخاصم جهان است که فلسطین را غصب کرده، نباید آتو به دست دشمنان می‌داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه پیش از این نیز فدراسیون فوتبال برای ورود کمک داور ویدئویی با شرکتی منتسب به رژیم صهیونیستی قرارداد بست، گفت: باید دولت و به خصوص وزارت ورزش به این مسأله ورود می‌کرد. ما ابتدا گفتیم این سیستم را می‌خریم، بعد که مشخص شد شرکت اسرائیلی است و منصرف شدیم. این درست نیست. باید قبل از اینکه کار انجام شود، تحقیق و بررسی می‌کردیم و بعد قرارداد منعقد می‌شد.

وی در خصوص اینکه آیا این اتفاقات پشت سر هم نگرانی بابت حرکت در پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: ما این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم. چ اگر فردی رفته و در مسابقه‌ای شرکت کرده، باید پاسخگو باشد. هیچ رابطه‌ای با کشوری که آن را به رسمیت نمی‌شناسیم، نداریم اما این زنجیر باید قطع شود. مهدوی‌کیا باید بررسی می‌کرد.

حسین‌زهی تصریح کرد: در بقیه مسائل هم عزیزی خادم باید خیلی دقت کند. از دستگاه‌های نظارتی به جد می‌خواهم ورود پیدا کنند. مسائلی مانند رمالی و شرط‌بندی در فوتبال باید از ریشه کنده شود تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه عزیزی خادم پیش از این به خاطر قرارداد VAR و بحث رمالی به مجلس دعوت شده بود اما هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده، اظهار داشت: اگر دعوتش کردند، باید حاضر شود. بالاتر از عزیزی خادم هم باید به مجلس بیاید چون مجلس عصاره ملت است. حتما باید فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی او را دعوت کنند و از او توضیح بخواهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول