اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پاس گرگان، فاتح دربی استان گلستان

در دربی والیبالی استان گلستان، تیم والیبال پاس گرگان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس را با شکست بدرقه کرد.

پاس گرگان، فاتح دربی استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران که روز یکشنبه ۲۸ آذرماه برگزار شد، تیم والیبال پاس گرگان توانست با نتیجه سه بر یک شهرداری گنبدکاووس را شکست دهد.

شاگردان عظیم جزیده در این بازی کاری از پیش نبردند و اگرچه ست سوم را با نتیجه ۲۵بر۲۱ به نفع خود به پایان رساندند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر۱۸، ۲۵بر ۱۹ و ۲۵ بر۲۳ رقابت را به حریف واگذار کردند.

پاسی‌ها با این پیروزی به رده هفتم جدول چهارده تیمی رقابت‌ها صعود کردند و جای شهرداری گنبدکاووس را گرفتند و گنبدی‌ها نیز به رده نهم جدول سقوط کردند.

به نقل از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تقابل دو تیم در مدت زمان ۱۱۶ دقیقه انجام شد و طی آن علیرضا عبدی و علی روح‌افرایی بازیکنان پاس گرگان در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.
محمد ابراهیم‌زاده، مسعود ذوقی و سید محمد مهدی موسوی به ترتیب به‌عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

گفتنی است شهرداری گنبدکاووس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت‌ها در سالن المپیک گنبدکاووس از «هورسان رامسر» پذیرایی خواهد کرد و پاس گرگان نیز مهمان تیم شهرداری ورامین خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول