اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چه نوع سوله ای برای کسب و کارمان مناسب است؟

برای گسترش و راه اندازی کسب و کار خرید سوله یکی از الزامات اصلی بسیاری از مشاغل است.

چه نوع سوله ای برای کسب و کارمان مناسب است؟

سوله سازه ای فلزی با سقف شیب دار است که از فولاد ساخته می شود. اما تشخیص سوله مناسب برای کسب و کار ما یکی از مواردی است که نیاز به تخصص و مشاوره با شرکت های فروش سوله دارد. در ادامه به مواردی که باید در خرید سوله به آن توجه کنیم می پردازیم.

به طور کلی سوله ها سه دسته هستند: خرپایی، UBM و تیر ورقی. هر کدام از این سه دسته مزایا و معایبی دارند و  با توجه به معیارهای ما یکی از این سه نوع انتخاب می شوند. معیارهایی که باید به آن توجه شود شامل موارد زیر است:

کاربری سوله

در طراحی و خرید سوله، کاربری سوله مهم ترین موردی است که باید به آن توجه کرد. به همین دلیل باید کاربری سولهو زمینه کسب و کار ما از قبل به طور دقیق مشخص شود تا سوله مناسب طراحی شود. به طور مثال ابعاد و عرض دهانه سوله صنعتی با سایر سوله ها بسیار تفاوت دارد و ما باید در هنگام خرید و طراحی سوله به این نکات توجه کنیم. البته لازم به ذکر است با توجه به زمان بر بودن و هزینه دار بودن طراحی سوله، بعضی از افراد خرید ارزان را انتخاب می کنند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. سوله های ارزان سوله هایی هستند که از قبل با استاندارهای مناسب طراحی و استفاده شده اند و آماده تحویل و نصب می باشند. که این کار نیز از قاعده کاربری سوله مثتسنی نیست و حتی در خرید سوله ارزان نیز باید ابعاد مناسب ما در نظر گرفته شود.

کیفیت سوله

اگر بعد از راه اندازی و نصب سوله بخش یا قطعه ای از سوله خراب شود مارا متحمل زمان و هزینه بسیاری می کند. پس بهتر است در زمان خرید سوله ارزان از کیفیت سوله اطمینان حاصل کنیم و از شرکت های معتبر مثل ایران سوله خرید کنیم.

محل اجرای سوله

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید به آن توجه کنیم محل نصب و پیاده سازی سوله است. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و وزنی که سوله باید در اثر بارش برف، باران، طوفان و... تحمل کند بسیار مهم است. زیرا اگر خسارتی به سوله وارد شود باعث آسیب فراوان به کسب و کار ما می شود. به طور مثال ممکن است در اثر بارش برف سقف سوله ما سوراخ شود و آب به درون سوله نفوذ کند و این در سوله های صنعتی و انبارهای غذایی صدمات جبران ناپذیری به ما وارد می کند.

پوشش دیوارها و سقف

برای تمام کاربری ها پوشش دیوارها و سقف سوله از موارد مهم به شمار می آید. این پوشش ها باید مطابق استاندارد انتخاب شود تا عایق سرما و گرما، رعایت کننده موارد بهداشتی و ... باشد.

امکانت مخصوص کسب و کار ما

برخی از سوله باید امکاناتی مخصوص با نوع کسب و کار داشته باشد. مثلا وجود جرثقیل سقفی یکی از مهم ترین نیازهای انبارها و سوله های تولیدی است. یا وجود انشعابات برق سه فاز در اکثر کسب و کارها موضوع بسیار مهمی به شمار می آید. در هنگام خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم متخصصین شرکت های فروش سوله با اتکا به دانش و تجربه خود می توانند مارا در مورد امکاناتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشیم راهنمایی کنند.

شرکت ایران سوله یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش سولهو  پیشرو در زمینه سرمایه گذارى در حوزه صنعت، حمایت از تولید ملى از طریق صادرات کالای ایرانی و تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع داخلی از طریق واردات میباشد. طراحان و مهندسین شرکت ایران سوله با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی و فروش سوله آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه خرید سوله مناسب با کسب و کارتان هستند. برای جلوگیری از خسارت های احتمالی با ایران سوله تماس بگیرید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول