اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

یخبندان و سرما در ۱۹ استان/آ‌سمان پایتخت فرداشب برفی و بارانی است‌

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ آسمان تهران فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، فردا شب آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

یخبندان و سرما در ۱۹ استان/آ‌سمان پایتخت فرداشب برفی و بارانی است‌

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور به بارش برف و باران و وزش باد در روز جاری در مناطقی نظیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، قزوین، زنجان، گیلان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و ارتفاعات البرز اشاره کرد.

وی افزود: روز آینده در برخی مناطق غرب و شمال غرب، همچنین دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز و غرب تهران، سواحل شمالی کشور و خراسان شمالی بارش برف و باران،‌ وزش باد و کاهش نسبی دما داریم و در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی  و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه 4 دی ماه در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما بین 5 تا 7 درجه پیش‌بینی می‌شود. در این مدت در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد، گاهی بارش باران خواهیم داشت و در ارتفاعات کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه روز یکشنبه 5 دی در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در جنوب شرق کشور افزایش ابر و وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود و روز یکشنبه 5 دی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و فردا شب نیز آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 10 و 1 درجه خواهد بود.

معاون پیش بینی  و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر، قزوین و زنجان با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر،‌ تبریز با کمینه دمای 11 درجه زیر صفر، اردبیل با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر و ارومیه با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

اصغری اضافه کرد: روز آینده در 19 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول