اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دسیسه شوم همسر و خواهرزاده، منجر به قتل دایی شد

فرمانده انتظامی صحنه گفت: راز قتل جوان ۳۵ ساله، با احضار خواهرزاده مقتول برملا شد.

دسیسه شوم همسر و خواهرزاده، منجر به قتل دایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر رضایی امروز در جمع اصحاب رسانه از برملا شدن راز قتل جوانی در شهرستان صحنه خبر داد.

وی اظهار داشت: در ابتدای شهریور ماه سال جاری درپی وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت (سقوط از کوه )در یکی از مناطق حوزه ماموریتی و بررسی‌های اولیه و اظهارات خانواده متوفی مبنی برپرت شدن از کوه‌های اطراف منطقه و فوت مردی ۳۵ ساله علی‌رغم عدم شکایت خانواده از فرد خاصی و نبود مستندات لازم در خصوص نحوه حادثه، این موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه ادامه داد: ضمن هماهنگی لازم قضایی و انجام اقدامات فنی و دلایل محکمه پسند در نهایت عوامل پلیس به همسر ۳۲ ساله متوفی و مرد ۳۰ ساله‌ای که خواهرزاده مقتول بود مشکوک شدند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دادستان افراد فوق احضار ومورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند که در نهایت خواهرزاده مقتول به قتل دایی خود به دلیل اختلافات خانوادگی با نقشه تفریح و گردش در کوههای اطراف و پرت کردن وی از ارتفاع اعتراف کرد.

رضایی تصریح کرد: شخص قاتل با تشکیل پرونده قضایی و قرار بازداشت راهی زندان شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول