اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اهتمام کمیسیون بهداشت مجلس به درمان بانوان توسط پزشکان خانم

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تلاش ما بر این است تا بانوان، توسط پزشکان خانم درمان شوند و حتی در استثنائات هم پیش نیاید که بانوان ما ناچار باشند که در حوزه زنان نزد پزشک مرد بروند.

اهتمام کمیسیون بهداشت مجلس به درمان بانوان توسط پزشکان خانم

سیدمحمد پاکمهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در مورد درمان بانوان توسط پزشک خانم در حوزه زنان امروز در کشور به جایگاهی رسیده‌ایم که پزشکان در این حوزه تقریبا در اکثر موارد خانم هستند.

وی ادامه داد:‌ تنها به صورت موردی آن هم پزشکان آقایی که از قبل در حوزه زنان فعالیت می‌کردند، حضور دارند، که همانطور که گفتم موردی و استثنا هستند.

پاکمهر اظهار داشت: در شرایط فعلی تربیت پزشکان خانم در اکثر رشته ها بویژه تخصص زنان و زایمان و جراح عمومی، رادیولوژی و دندانپزشکی و سایر رشته ها داریم به‌طوری که فرصت انتخاب و مراجعه برای بانوان بیمار جامعه فراهم می باشد و امروز اغلب پزشکان حوزه زنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این، تلاش ما بر این است تا بانوان توسط پزشکان خانم درمان شوند و حتی در استثنائات هم پیش نیاید که بانوان ما ناچار باشند که در حوزه زنان نزد پزشک مرد بروند هر چند که حوزه درمان و نجات جان انسان‌ها در اولویت هر چیز قرار دارد اما تلاش ما بر این است تا پزشک خانم بانوان‌مان را درمان کنند.

به گزارش فارس، بیش از 30 هزار نفر از مخاطبان با ثبت درخواستی خواهان ممانعت از ورود کادر درمان مرد در اتاق عمل زنان و زایمان شدند.

متن این درخواست را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول