اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشهد میزبان «شب خاطره روایت حبیب» می شود

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «شب خاطره روایت حبیب» در مشهد برگزار می شود.

مشهد میزبان «شب خاطره روایت حبیب» می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مراسم «شب خاطره روایت حبیب» روز هفتم دیماه در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی و با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها اجرا خواهد شد.

این مراسم با خاطره گویی و شعرخوانی شاعرانی از جمله علیرضا قزوه، محمدکاظم کاظمی و راضیه رجایی برگزار خواهد شد و در کنار آن تئاتر صحنه ای با موضوع حاج قاسم نیز اجرا می شود. در این مراسم، حاج صادق آهنگران نیز به روایتگری و مداحی می پردازد و اجرای این برنامه نیز با رسالت بوذری می باشد.

نمایش تئاتر خیابانی در محوطه مجموعه فرهنگی صبا، اجرای نقالی با حضور مرشد محسن میرزاعلی، رونمایی و پخش نماهنگ سرباز وطن با حضور خواننده اثر و اجرای گروه سرود کرال، رونمایی از کتاب سلیمانی ها، نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع حاج قاسم توسط حوزه هنری خراسان و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های شب خاطره سردار سلیمانی است.

گفتنی است بهره مندی از مراسم «شب خاطره روایت حبیب» برای عموم مردم رایگان بوده و علاقه مندان بای ثبت نام می توانند به لینک https://yk8.ir/habib مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول