اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است/ تکذیب قرارداد دلاری سرمربی تیم ملی

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ در زمان سرپرستی بنده در فدراسیون فوتبال به صورت ریالی امضا شده و این قرارداد تغییری نداشته است.

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است/ تکذیب قرارداد دلاری سرمربی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، حیدر بهاروند در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: زمانی که بنده سرپرست فدراسیون فوتبال بودم پس ازپیشنهاد اینجانب و با تایید کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، آقای دراگان اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور قرارداد سرمربی تیم ملی را به صورت ریالی تعیین کردیم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد.
سرپرست اسبق فدراسیون فوتبال افزود: برخلاف شایعه سازی برخی افراد این قرارداد هیچ گونه تغییری نداشته و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به ریال است. متن قرارداد همان متن تایید شده توسط تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی هم رسیده، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال موجود  و درحال اجراست.این قرارداد به دستگاه های نظارتی نیز ارسال گردیده لذا این موضوع  به ارکان محترم قضایی فدراسیون فوتبال جهت بررسی و اقدام قانونی ارسال نموده ایم.  بهتر است افرادی که مدعی تغییر در قرارداد ریالی به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول