اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فارس من| مردم خواستار برکناری مهدوی‌کیا از سرمربی‌گری تیم امید شدند

کاربران فارس من با ثبت‌نام و ایجاد کمپین خواستار برکناری مهدوی‌کیا از تیم ملی فوتبال امید به خاطر جنجال‌آفرینی و شرکت در یک مسابقه غیررسمی شدند.

فارس من| مردم خواستار برکناری مهدوی‌کیا از سرمربی‌گری تیم امید شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روز پیش کاربران فارس من خواستار عذرخواهی مهدی مهدوی‌کیا  در ماجرای دیدار دوستانه منتخب اعراب و منتخب جهان شدند.(اینجا ببینید)

سرمربی تیم امید چندی پیش با حضور در یک دیدار غیر رسمی با بر تن کردن پیراهنی که پرچم رژیم صهیونیستی روی آن چاپ شده بود حواشی زیادی را ایجاد کرد(لینک خبر) و در شرایطی که همبازیان وی در آن مسابقه به خاطر حضور در این بازی از مردم کشورشان عذرخواهی کردند اما سرمربی تیم امید واکنشی به این بحث نداشت و سکوت اختیار کرد.

با گذشت چند روز مهدوی‌کیا نه تنها بابت اقدام زشت و غیرحرفه‌ای خود عذرخواهی نکرد بلکه با انتشار یک استوری منتقدانش را به یکرنگ نبودن متهم کرد.

حالا کاربران فارس من با ایجاد کمپینی نزدیک به 2500 امضا خواستار برکناری مهدوی‌کیا از تیم امید شدند. برای اطلاع دقیق از کمپین تشکیل شده و همچنین شرکت در آن به لینک فوق مراجعه کنید.

گفتنی است  پیش از این هم مردم با پویش 10 هزار امضایی خواستار عذرخواهی مهدوی کیا شده بودند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول