اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس جمهور مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز دعوت کرد

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز گفت: با توجه به برودت هوا رعایت الگوهای صرفه‌جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز، بسیار اهمیت دارد و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را بیش از گذشته به صرفه‌جویی در مصرف گاز تشویق کنند.

رئیس جمهور مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز دعوت کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت گفت: اقدامات متعددی برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار انجام شده، اما وضعیت فعلی بازار به ما می‌گوید باید به سرعت برای مدیریت قیمت‌ها چاره‌اندیشی شود.

رئیسی افزود: یک بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه‌ها تا استانداری‌ها تاکید موکد می‌کنم که باید با جدیت و به شکل موثری بر قیمت همه کالاها نظارت داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا رعایت الگوهای صرفه‌جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز، بسیار اهمیت دارد و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را بیش از گذشته به صرفه‌جویی در مصرف گاز تشویق کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد تحول در سازمان اداری کشور، تصریح کرد: برای ایجاد این تحول نباید حتی یک روز را از دست بدهیم و تغییرات ضروری در سازمان اداری دولت باید به کارآمدی نظام اداری بیانجامد.

رئیسی ادامه داد: همچنین همه دستگاههای اداری باید در کنار تلاش برای مقابله با فساد، روابط ناسالم و رشوه، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف نیز اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار، صادرات محصولات غیرنفتی کشور امسال نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: وقتی دولت تمرکز خود را بر گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه قرار داده و در این مسیر موفق نیز بوده است، طبیعی است که بدخواهان به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگانش باشند که باید مراقبت کرد که آیا واقعا مشکل در کالاهای صادراتی بوده است یا مساله سیاسی وجود دارد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول