اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ:‌ ایران کیفیت صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد/ بازی با کرواسی دیوانه‌وار خواهد بود

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی، بازی احتمالی با کرواسی و هدف ایران در جام جهانی صحبت کرد.

اسکوچیچ:‌ ایران کیفیت صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد/ بازی با کرواسی دیوانه‌وار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان عملکردی عالی از خود به جا گذاشته و توانسته از 13 بازی به 12 برد و یک تساوی دست یابد. تیم ملی کشورمان در صورت یک برد دیگر به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهد شد و در کنار زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی به دومین مربی کروات حاضر در قطر بدل خواهد شد.

همین مسئله بهانه‌ای شده تا سایت sportske با سرمربی تیم ملی کشورمان مصاحبه‌ای انجام دهد.

او که اکنون در شهر ریکا کشور کرواسی برای گذراندن تعطیلات سال نو حضور دارد، گفت: از حضور در اینجا لذت می‌برم زیرا کارم را به خوبی انجام دادم. به خاطر آن زحمات، این لحظات با خانواده بسیار برایم شیرین است. برای ما اصلا ساده نیست که جدا از هم زندگی کنیم ولی الان پیش آنها بازگشتم و می‌خواهم از لحظه لحظه آن لذت ببرم.

وی ادامه داد:‌ ما از 4 بازی آینده خود تنها به یک برد نیاز داریم تا به صورت حتمی راهی جام جهانی بشویم. امارات برای صعود همه بازی‌ها را باید ببرد و ما همه بازی‌هایمان را باید ببازیم که به نظر خیلی غیر واقعی است. من باید حرفه‌ای باشم و اجازه بازی راحت به دیگر تیم‌ها ندهم. ما 27 ژانویه با عراق بازی داریم و بعد باید به مصاف امارات برویم. هر 2 بازی در خانه برگزار می‌شود و همه کار می‌کنیم تا وظیفه‌مان به نحو احسن انجام شود.

اسکوچیچ گفت: من ذهنیت آنها را خیلی دوست دارم. آنها به مانند یک ملت هستند و بسیار اتحاد دارند و می‌توانند به جلو برود. آنها کاراکتری بزرگ دارند و بازیکنانشان اهل استراحت نیستند. همه 18 بازیکن تیم ملی حرفه‌ای عمل و با هم رقابت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: هدف ما این است که از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم. ایران تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم یک موفقیت بزرگ خواهد بود. کیفیت آن را هم داریم و در مسابقات قبلی جام جهانی ایران نشان داده که می‌تواند به چیزهای بزرگ دست یابد. ایران در روسیه مقابل پرتغال به تساوی یک بر یک رسید و مقابل اسپانیا تن به شکست یک بر صفر داد. آنها در جام جهانی 2014 مقابل مسی در دقیقه 90 ، با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. ایران می‌تواند با هر تیمی رقابت کند زیرا با تجربه شده است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد مقابل کرواسی در جام جهانی بازی کند، گفت:  بله ولی کارم سخت خواهد بود. قلبم قطعا به 2 تکه تقسیم خواهد شد. هدایت تیمی که 80 میلیون ایرانی پشت سرش ایستاده‌اند و تقابل با تیم ملی کشورم برایم بازی خاطره‌انگیزی خواهد شد.نمی‌دانم اتفاقا چگونه باید با آن رقابت کنم. ورزشگاه پر خواهد شد از طرفداران ایرانی و اهل کشور کرواسی و به نظرم یک بازی دیوانه‌وار خواهد شد. ایران در قطر احساس خانه می‌کند و شاید به مانند کرانچار در سال 2006 در بازی کرواسی مقابل برزیل گریه هم بکنم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به اینکه آیا ایران کرواسی را می‌تواند شکست دهد، گفت: من نمی‌گویم ایران کرواسی را شکست می‌دهد، می‌گویم این تیم توانایی رقابت با هر تیمی را دارد. من وارد پیش‌بینی‌ها نمی‌شوم. کرواسی مدعی پیروزی است ولی ایران هیچ‌وقت دست از تلاش برنمی‌دارد.

اسکوچیچ در خصوص کار در اروپا نیز گفت: بله قطعا به آن فکر می‌کنم. رویای حضور در اسپانیا را دارم، جایی که در آن بازی کردم یعنی تیم لاس پالماس و کامپوستلا. اسپانیا کشوری ایده‌آل برایم است و می‌خواهم در باشگاهی در آن کشور مربیگری کنم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص احتمال مربیگری در کرواسی و تیم دیناموزاگرب گفت: من همیشه جاه طلب بوده‌ام و شغلم را دوست دارم. واقعیت این است که من این فرصت را پیدا کردم که به چیزهای بزرگ فکر کنم همانطور که مربیگری در ایران هم شغل بزرگ و مهمی است. به دینامو هم فکر نمی‌کنم. من در رایکا مربیگری کرده‌ام و مدتی است که قصد ندارم به عنوان مربی به کشورم بازگردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول