اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پایان مرگبار سلسله تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا +عکس

مقام‌های پلیس آمریکا خبر دادند، سلسله تیراندازی‌های یک فرد مسلح در دو شهر «دنور» و «لیکوود» ایالت کلرادو هشت کشته و زخمی بر جای گذاشت.

پایان مرگبار سلسله تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا +عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های پلیس و رسانه‌های محلی در کلرادو شامگاه دوشنبه (به وقت محلی) از پایان مرگبار تیراندازی‌های فرد مسلح در این ایالت آمریکا خبر دادند.

«نیویورک پست»، «دنور پست» و «دنور چنل» در خبرهای جداگانه از وقوع سلسله تیراندازی‌های مرگبار در دو شهر دنور و لیکوود در ایالت کارادو گزارش دادند.

طبق این گزارش‌ها، یک فرد مسلح ابتدا در حومه متروی دنور شروع به تیراندازی کرد و سپس به شهر همجوار لیکوود رفت و در آنجا هم با نیروهای پلیس درگیر شد.

بنا بر روایت رسانه‌های آمریکایی، سلسله تیراندازی‌ها در این دو شهر ایالت کلرادو با پنج کشته و سه زخمی پایان یافت. به گفته مقام‌های پلیس، فرد مسلح به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد.

در اولین تیراندازی انجام گرفته در حومه متروی دنور، دو زن کشته و یک مرد زخمی شدند. به فاصله کوتاهی از این تیراندازی، ضارب در تقاطع خیابان دوازدهم و خیابان ویلیان یک مرد را به ضرب گلوله کشت.

به دنبال این دو تیراندازی، ضارب به شهر همجوار «لیکوود» رفت و در آنجا نیروهای پلیس آمریکا با او درگیر شدند. تبلدل درگیری میان ضارب و نیروهای پلیس با دو کشته پایان یافت و ضارب هم با گلوله پلیس کشته شد.

گفته می‌شود که ضارب در لیکوود به یک کارمند فروشگاه و همچنین مامور پلیس تیراندازی کرد و آنها را زخمی کرد.

پلیس آمریکا تایید کرد که سلسله تیراندازی‌ها در دنور پایتخت کلرادو و شهر لیکوود به هم مرتبط و کار یک فرد مسلح بوده است.

نام، هویت و انگیزه فرد مسلح از این تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا مشخص نشده و پلیس ایالت کلرادو توضیح بیشتری در این باره نداده است.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول