اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

همایش «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» در ۲۲ دی‌ماه امسال در کرمانشاه خبر داد.

همایش «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» در کرمانشاه برگزار می‌شود

بهرام فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های شاخص اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی دی‌ماه جاری، اظهار داشت: به مناسبت برگزاری جشنواره فرهنگی- هنری امام رضا(ع)، آثار ادبی مورد داوری قرار گرفت و ۲۲ دی‌ماه مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوع امسال این جشنواره «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» بود که امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم پذیرای هم‌استانی‌ها در مراسم اختتامیه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در توضیح برنامه دیگر این اداره‌کل طی ماه‌جاری، گفت: از روز گذشته برنامه هفته قرآن و عترت را در استان شروع کردیم، فراخوان آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی- هنری منتشر شده؛ همشهریان، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و همچنین اصحاب رسانه می‌توانند تولیدات خود در حوزه قرآن و عترت را ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهم تا شانزدهم اسفندماه مراسم اختتامیه و برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی را خواهیم داشت و جوایز  در این راستابرای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول