اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: مقابل پدیده اهمال کنیم ضربه می خوریم/ در باخت ها نباید زانوی غم بغل گرفت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل پدیده اهمال کنیم ضربه می خوریم.

حسینی: مقابل پدیده اهمال کنیم ضربه می خوریم/ در باخت ها نباید زانوی غم بغل گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد اظهار داشت:با توجه به شرایط جدول حساس ترین بازی نیم فصل ماست. دیدار با پدیده یکی از سخت ترین بازی های ماست. حریف در خیلی از بازی ها مستحق باخت نبوده و اگر اهمال کنیم ضربه می خوریم. با تمرکز و انرژی زیاد باید در این مسابقه ظاهر شویم.

سرمربی پیکان در مورد بازی با استقلال در جام حذفی اظهار داشت: تمرکز ما روی لیگ است. در لیگ شرایطمان حساس است و شرایط پایداری در لیگ نداریم. با این حال بازی در جام حذفی بهترین فرصت برای بازیکنان ماست که عملکرد خوب شان را نشان بدهند. دغدغه ای نداریم. در جام حذفی باید با هر تیمی که حریف شماست بازی کنید.

وی در مورد ششصدمین امتیازش در لیگ برتر شد، گفت: خیلی هم خوب. تیم هایی مثل پیکان که امکانات خوبی دارند و روی جوانان سرمایه گذاری می کنند بدون سرمایه گذاری عجیب و غریب کمک خوبی به فوتبال کشور می کنند. باید از مسئولان کارخانه و شخص مدیرعامل محترم باشگاه تشکر کنیم که اجازه می دهند تیم خوبی مثل پیکان در فوتبال حضور داشته باشد.

حسینی در مورد پایان تونل وحشت با پیروزی مقابل سپاهان اظهار داشت: سه هفته خیلی سخت را داشتیم. با توجه به باخت سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس فشار زیادی به تیم و بازیکنان و خودم وارد شد اما با برد خوبی که به دست آوردیم شرایط را بهتر کردیم. فوتبال همین است اگر در باخت ها زانوی غم بغل بگیری کار  اشتباهی است و اگر با یک برد هم از خود بیخود بشوید و از باد برد بیرون نیایید چون دردسرساز خواهد شد. هر نتیجه ای که گرفتیم باید خودمان را برای بازی دیگر آماده کنیم.

وی در مورد شرایط پدیده و نتایج بد این تیم گفت: بازی های زیادی از این تیم دیدم اکثر بازیکنانشان در لیگ برتر بازی می کردند. این تیم ها دنبال موقعیت هستند تا شروع خوب داشته باشند ما نباید این اجازه را به آنها بدهیم که موقعیت را به حریف بدهیم که پدیده از بازی با ما شروع کند. خیلی از تیم ها به دنبال این هستند که اولین برد را  از جایی به دست بیاروند. این باید هشداری برای ما باشد که این اتفاق برای ما رخ ندهد.

سرمربی پیکان در مورد حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس وگل گهر اظهار داشت: فکر می کنم این هشدار بزرگی برای فوتبال باشگاهی و مسئولان ماست. قضیه فوتبال را باید جدی بگیرند. سخت افزار و امکانات در استانداردهای حرفه ای و مسائل مالی هم باید خوب مدیریت شود. اینقدر پرونده در فیفا نداشته باشیم و این همه بازیکنان و مربیان خارجی شکایت کنند این در هیچ کای دنیا این چنین  اتفاقاتی چیزی نداریم. هشدار جدی است که مدیران فوتبال ما سهل انگاری نکنند و به باشگاهداری جدی نگاه کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول