اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست تیم ملی:مهدوی‌کیا موافق رژیم صهیونیستی نیست/طارمی در اردوی بعدی حضور دارد

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان زمان اردوی این تیم قبل از بازی با عراق و امارات را اعلام کرد.

سرپرست تیم ملی:مهدوی‌کیا موافق رژیم صهیونیستی نیست/طارمی در اردوی بعدی حضور دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بانوان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون امور بانوان رئیس جمهور، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات اظهار داشت:‌ اردوی ما از 3 بهمن با حضور بازیکنان داخلی شروع  می‌شود. نفرات لژیونر هم از چهار بهمن که آغاز فیفا دی است به ما ملحق می‌شوند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: با کسب سه امتیاز می‌توانیم صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشیم. این موضوع می‌تواند از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم ملی، و پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش بازیکنان و کادرفنی نشأت می‌گیرد و همه دست به دست هم دادند تا به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم در همین بازی اول‌مان مقابل عراق سه امتیاز را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.

به گزارش فارس، سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا مشکل وی برای بازگشت به اردوی تیم ملی حل شده است، عنوان کرد: ان شاءالله این موضوع حل شده و در اردو شاهد حضور طارمی هستیم.

خورشیدی درمورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی، گفت: گروه پزشکی ما هر هفته وضعیت بازیکنان را هر هفته رصد کرده و با گروه پزشکی و خود بازیکنان در ارتباط هستند. همه این پیگیری ها ثبت می‌شود و امیدوارم در شروع اردو مصدوم نداشته باشیم و تمام نفرات در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

وی درباره حواشی اخیر مربوط به حضور مهدی مهدوی‌کیا در بازی دوستانه ستارگان اعراب و منتخب جهان و همچنین اینکه برخی اعتقاد دارند وی قربانی حضور در کادرفنی تیم ملی امید شده است، گفت: حوزه کاری من تیم ملی بزرگسالان است و در مقامی نیستم که بخواهم درباره مهدوی‌کیا صحبت کنم اما می‌دانم وی بچه مسلمان، مذهبی و بچه هیاتی است. همه این مسائل را می‌دانند. اطلاعات من کامل نیست اما شاید سوء تفاهم بوده است. همه ما که مهدوی‌کیا را می‌شناسیم می‌دانیم از لحاظ تدین از خیلی‌ها و حتی خود من جلوتر است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: احتمالا سوء تفاهماتی وجود دارد اما مهدوی‌کیا بچه ایران است و در قاموسش چنین مسائلی نمی‌گنجد که درباره اش چنین حرف‌هایی بزنند. امید داریم دید اهالی رسانه و مردم درباره این موارد واقع‌بینانه‌تر باشد‌. من نمی‌دانم و شاید اشتباهاتی صورت گرفته باشد اما قطعا عمد نیست. همه ما ایرانی‌ها و مردم جهان درباره رژیم اشغالگر قدس موضع داریم. می‌بینیم فوتبالیست های مطرح جهان و اروپا از هر ملیتی کار و کودک‌کشی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

خورشیدی افزود: مهدوی‌کیا فرزند ایران است و ایرانی وجود ندارد که خودش را ایرانی بداند و موافق عملکرد رژیم صهیونیستی باشد‌. باید دیدگاه خود را عوض کرده و نگاه‌مان را تغییر بدهیم. مهدوی کیا جزو مفاخر فوتبال ما است و شاید سال‌ها طول بکشد تا بازیکنی مثل وی به فوتبال ما بیاید. همه می‌دانیم از لحاظ اخلاقی و ارزشی مهدوی کیا در چه سطحی است.

وی درباره گمانه زنی برخی رسانه های پرتغالی مبنی بر دعوت علی علیپور به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اصلا از این مورد اطلاعی ندارم. طبق لیستی که اسکوچیچ به ما می‌دهد، نامه ای به باشگاه ها می‌فرستیم و آنها را دعوت می‌کنیم. وی هنوز به ایران نیامده است. ۸ یا ۹ ژانویه قرار است به کشورمان بیاید. وی باید لیست را به ما بدهد تا ما ببینیم علیپور دعوت شده یا خیر اما فعلا در این مورد اطلاعی ندارم. اولین بار هم است چنین موضوعی را می‌شنوم اما قطعا هر کسی حقش باشد به اردو دعوت می‌شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد اینکه آیا مشکل البسه ملی پوشان حل شده است، گفت: طبق رایزنی‌های عزیزی‌خادم با تولیدی مجید و ساعدی فر، مشکل البسه حل شده و دست کم تیم ملی از این لحاظ دغدغه ای ندارد. قرار است برای چهار بازی باقی‌مانده از لباس‌های این تولیدی استفاده کنیم. ساعدی فر واقعا کمک کرد و حاضر شد در این شرایط به تیم ملی کمک کند. از هر ایرانی چنین انتظاری می رود و وی که در گذشته حسن نیت خود را به تیم ملی نشان داده طبق صحبت با عزیزی خادم بازهم حاضر شد کمک کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول