اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

تمجید معاون رئیس‌جمهور از حجاب بانوان فوتبالیست/ خزعلی: امیدواریم تماشاگران خانم در ورزشگاه حضور پیدا کنند

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: خوشحالم که در فوتبال برابری و عدم تبعیض وجود دارد.

تمجید معاون رئیس‌جمهور از حجاب بانوان فوتبالیست/ خزعلی: امیدواریم تماشاگران خانم در ورزشگاه حضور پیدا کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، عنوان کرد: امروز آمدم تا صحبت‌های دختران فوتبال را بشنوم وخوشحالم سرمربی تیم ملی گفت برابری و عدم تبعیض وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم شاهد پیشرفت دختران کشورمان باشیم و در جهت به روزرسانی در مسائل قهرمانی و توانمندی خودشان را نشان دهند و الگوی جدیدی را معرفی کنند که می توان حجاب و عفاف را حفظ کرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: الهام فرهمند که با داشتن فرزند به دنبال افتخارآفرینی است و امیدوارم این الگوها را به جهان ارائه دهید. خیلی از خانم های کشورهای اسلامی به دنبال این راه هستند که راه سومی وجود دارد و از خانم کودایی تشکر می کنم که مقابل همه بداخلاقی ها ایستادگی‌کرد و امیدوارم الگوی برتر حجاب و عفاف را ارائه کنیم.

در ادامه بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی هم گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم، پاداش ۲ برد را گرفتیم و امیدواریم پاداش صعود را هم بگیریم.

به گزارش فارس، معاون امور بانوان ریاست جمهور در جمع خبرنگاران درباره دلیل حضور خود در محل اردوی تیم ملی بانوان گفت: برای تشکر از دختران‌مان و دیدن آنها به محل تمرین رفتم. از مراسمی هم که تشکیل دادند استفاده کردیم. از اینکه امکانات بین بانوان و آقایان مساوی تقسیم می‌شود و تبعیضی وجود ندارد خوشحال هستم. همچنین از اینکه دختران ما برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کردند بسیار خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

خزعلی درمورد اینکه آیا این نسل تیم ملی بانوان می‌تواند تاریخ‌ساز شده و به جام جهانی بانوان صعود کند، گفت: قطعا می‌توانند هم صعود کنند و هم نشان بدهند با  حفظ و رعایت ارزش‌ها و معیارها در صحنه‌های مختلف اجتماعی مثل ورزش حاضر شوند.

وی درباره آخرین وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها‌، گفت: جلسات مربوط به این موضوع برگزار می‌شود و امیدوار هستیم زودتر نتیجه اعلام شود.

معاون رئیس جمهور در خصوص اینکه آیا بانوان می‌توانند برای دیدارهای آتی تیم ملی در بهمن به ورزشگاه بیایند، توضیح داد: این موضوع جزو تصمیم‌گیری‌های کلان دولت است و جلساتش هم برگزار می‌شود. امیدواریم انجام شود.

خزعلی در مورد اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: اجازه بدهید هر تصمیمی گرفته شود اعلام خواهد شد.

وی درخ صوص امکانات و نیازهای تیم ملی بانوان، اظهار داشت: تا جایی که من در جریان هستم امکانات خوبی در اختیار این تیم قرار گرفته و برای اولین بار بچه‌ها را با هواپیمای اختصاصی به مسابقات بردند که هم از خستگی آنها جلوگیری کرده و هم حفاظت مناسب و منحصربه فردی برای این تیم ایجاد کرد. کمتر پیش می‌آید که در کشورهای اطراف و منطقه چنین چیزی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول