اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سفر ناگهانی هیأت امنیتی مصر به تل‌آویو با محوریت غزه

برخی منابع عربی گزارش دادند که یک هیأت عالی‌رتبه امنیتی مصر طی ساعات آینده برای بررسی پرونده‌های حساس امنیتی درباره نوار غزه، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

سفر ناگهانی هیأت امنیتی مصر به تل‌آویو با محوریت غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع ویژه گفتند که هیأتی عالی‌رتبه از مسئولان دستگاه اطلاعات مصر طی چند ساعت آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

این منبع گفتند که سرتیپ «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر به دلایل نامعلوم ریاست این هیأت را بر عهده ندارد اما هیأت امنیتی مصر در این سفر پرونده‌های مهم مربوط به تحولات غزه، تهدید گروه‌های مقاومت برای گشودن جبهه جدید علیه رژیم صهیونیستی و ازسرگیری مقابله نظامی با این رژیم به دلیل وقت‌کُشی آن در اجرای طرح‌های مربوط به کاهش محاصره غزه را بررسی خواهد کرد.

روزنامه «رأی الیوم» به نقل از این منابع نوشت که سفر هیأت مصری به فلسطین اشغالی ۴۸ ساعت طول خواهد کشید و پس از آن این هیأت با رهبران گروه‌های فلسطینی به ویژه حماس تماس حاصل کرده و نتایج سفر را به آن‌ها اعلام خواهد کرد.

بنابراین گزارش، هیأت مصری در این سفر به مسئولان رژیم صهیونیستی درباره اجرای هر گونه عملیات ترور ناگهانی رهبران مقاومت در غزه و خارج از آن هشدار خواهد داد به خصوص اینکه چنین عملیاتی می‌تواند همه اوضاع را بهم ریخته و منطقه را وارد تنش خطرناکی کند.

در همین ارتباط «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی به مقامات رژیم صهیونیستی درباره عواقب هر گونه ترور رهبران مقاومت در غزه هشدار داد و بر آمادگی این جنبش برای استفاده از تمامی گزینه‌ها جهت دفاع از ملت فلسطین تأکید کرد.

وی دوشنبه شب (دیشب) در سخنانی تلویزیونی تصریح کرد که عملکرد مقاومت در سال ۲۰۲۱ ثابت کرد که قادر است همه چیز را مدیریت کرده و ساعت آغاز جنگ را تعیین کند.

وی افزود که نبرد سیف القدس نقطه عطف بزرگی در تاریخ درگیری با رژیم صهیونیستی بود.

از سوی دیگر «محمود خلف» عضو کمیته مرکزی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین، اوضاع اقتصادی و معیشتی در نوار غزه را بسیار بد توصیف کرد و گفت که به دلیل وقت‌کُشی رژیم اشغالگر برای رفع محاصره فراگیر نوار غزه و بازسازی این منطقه، اوضاع هر روز بدتر می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول