اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر با پیشرو کانکس

افرادی که میخواهند کانکس بخرند حتماً با این سوالات روبرو می شوند که چگونه می توانند کانکس ارزان قیمت بخرند و در زمان خرید به چه نکاتی دقت کنند و از همه مهمتر از کجا متوجه شوند که کانکس خریداری شده با کیفیت است؛ در نهایت وقتی به این سوالات بتوان پاسخ داد یک کانکس خوب خریداری خواهید نمود.

خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر با پیشرو کانکس

در گذشته کانکس ها تنها برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما بعدها نمونه های مختلفی از کانکس ها و کانتینرها طراحی و تولید شدند و در صنایع مختلف از آنها استفاده گردید؛ زمانی که شما نیاز به یک فضا برای اسکان داشته باشید یا بخواهید یک فضای اضافی برای انبار کردن کالا و محصولات در اختیار داشته باشید میتوانید از کانکس ها و کانتینر ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده نمایید و حتی بعضی از افراد برای اینکه فضای تجاری یا مسکونی شان را گسترش بدهند به دنبال استفاده از کانکس و کانتینر هستند چرا که جزء گزینه‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رود و راهکار فوق‌العاده‌ای در این شرایط است.  

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت و کیفیت کانکس

اگر برای خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر بخواهید اقدام کنید قطعاً باید با عوامل تاثیرگذار که تعیین کننده قیمت و کیفیت کانکس میباشند آشنا باشید.

اندازه کانکس و وزن آن:

 یکی از موارد مهمی که در کانکس ها مطرح می باشد اندازه آنهاست که معمولاً اندازه استاندارد برای کانکس ۲۰ فوت و ۴۰ فوت با ارتفاع مشترک ۸ فوت می باشد البته این سایز ها استاندارد هستند و ممکن است مشتری سایز دیگری را سفارش بدهند که کانکس در سایز ارائه شده ساخته خواهد شد.

وزن کانکس نیز بسیار حائز اهمیت بوده و معمولاً هرچقدر اندازه کانکس بزرگتر باشد وزن کانکس نیز به تبع بیشتر خواهد بود که جز فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت کانکس و کانتینر محسوب می شود؛ اگر کانکس استاندارد باشند و با ابعاد 244 در ۶۰۹ سانتی‌متر بوده باشند معمولاً ۲۲۶۷ کیلوگرم وزن داشته است.

عایق بندی کانکس و کانتینر:

 این مورد نیز بسیار مهم محسوب می‌شود و کانکس هایی که دارای کیفیت بالایی هستند و به نوعی طراحی می شوند که آب یا باد به درون آنها نفوذ پیدا نمی کند و با توجه به اینکه کانکس و کانتینر برای اسکان افراد یا انبار مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی باشند.

جنس کانکس:

 یکی از مواردی که در خرید و فروش کانکس و کانتینر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد جنس کانکس و کانتینر است. البته کانکس ها همه از یک جنس ساخته نمی‌شوند و کانکس هایی که از آلیاژ فلزی با کیفیت باشند گزینه های بهتری برای خرید محسوب می شوند. اگر کانکس از مواد و متریال های باکیفیت ساخته نشده باشد قطعا نمی تواند مدت زمان طولانی دوام بیاورد و پس از اندک زمان استفاده خراب خواهد شد.

به صورت کلی اسکلت بدنه کانکس و کانتینر، ضخامت اسکلت‌ها و نوع آن‌ها، مدل جوشکاری، ضخامت فولاد به کار رفته، سیم‌ها، برق‌کشی و نوع آن و جنس کف کانکس و.... در تعیین قیمت بسیار مهم است ولی برخی از این موارد از چشم شما بدور هستند.

به همین جهت در زمان خرید و فروش کانکس و کانتینر به مشتریان توصیه می‌شود تا به سراغ شرکت های فعال و معتبر بروند و بدون شناخت خرید خودشان را انجام ندهند؛ قطعاً با مراجعه به شرکت های معتبر و کارگاه های تولید کانکس و کانتینر با تجربه و با سابقه می توان مطمئن شد که بهترین کانکس را با مشاوره صحیح می‌توان خریداری نمود و حتما از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در ساخت کانکس استفاده شده است و متاسفانه بسیاری از افراد سودجو و شرکت های نامعتبر تنها به فکر سودرسانی به خودشان هستند و سعی می‌کنند قیمت نهایی کانکس را کاهش بدهند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند اما در نهایت آنچه که تحویل مشتری داده می شود قطعاً رضایت آنها را در پی نخواهد داشت.

با پیشروکانکس آشنا شوید...

در صورتی که تصمیم دارید برای خرید کانکس و کانتینر اقدام کنید به شما توصیه میشود به سراغ شرکت‌های معتبر و کارگاه‌های تولیدی شناخته شده و با سابقه همچون پیشرو کانکس به آدرس اینترنتی https://pishroconex.com/container  مراجعه نمایید ، این شرکت توانسته است در طول سابقه فعالیت کاری خود تجربه ی درخشانی را به جای بگذارد و رضایت مشتریان این مجموعه به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب برای خرید کانکس و کانتینر محسوب می شود. شما با پیشرو کانکس می توانید از کیفیت و سلامت کالا مطمئن شوید و همچنین از ارسال سریع کالا و خدمات به شهرستان‌های مختلف نیز بهره مند شوید .

علاوه بر آن مشاورین حرفه ای در این مجموعه شما را در خرید انواع کانکس ویلایی ، فروشگاهی، مسکونی، نگهبانی، راهداری، سرویس بهداشتی، کارگاهی، رستوران، ویلای پیش ساخته و... راهنمایی می نمایند و شما با خرید محصولات پیشرو کانکس از با کیفیت ترین و استانداردترین محصولات و همچنین مقرون به صرفه ترین قیمت ها بهره مند خواهید شد.

پیشرو کانکس تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت های منصفانه به مشتریان عزیز ارائه نماید و حدود دو دهه فعالیت در حوزه تولید انواع کانکس و کانتینر را داشته و بهترین خدمات و محصولات را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.

پیشرو کانکس از کادر خلاق و مجرب برای ساخت محصولات استفاده می کند. همچنین تعهد کیفیت با بهترین متریال و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز داشته است و افزون بر آن محصولات تولیدی پیشروکانکس با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار های انجام شده به وب سایت https://pishroconex.com مراجعه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول