اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وضعیت آبی کرونا در خوزستان شکننده است/ مردم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:اکنون خوزستان در شرایط آبی کرونایی قرار دارد اما نباید تصور کرد که همه چیز تمام شده و کار را رها کنیم لذا از هم استانی‌ها تقاضا داریم که واکسیناسیون و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وضعیت آبی کرونا در خوزستان شکننده است/ مردم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسین سرمست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه اکنون خوزستان در شرایط آبی کرونایی قرار دارد اما نباید تصور کرد که همه چیز تمام شده و کار را رها کنیم لذا از هم استانی‌ها تقاضا داریم که واکسیناسیون، ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تنها یک فرد مبتلا به اومیکرون، شهرها به حالت نارنجی تغییر رنگ خواهند داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که نوبت دوم واکسن آن‌ها به هر دلیلی به تاخیر افتاده و همچنین کسانی که حداقل سه ماه از نوبت دوم آن‌ها گذشته است، برای دریافت واکسن کرونا به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و یا نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منطقه محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خوزستان به لحاظ موجودی واکسن در شرایط خوبی قرار دارد و از این لحاظ مشکلی نداریم. تاکنون نزدیک به ۱۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان برای تزریق دز سوم مراجعه کرده‌اند که امیدواریم در روزهای آتی جمعیت بیشتری بمنظور تکمیل واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول