اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو مدعی امضای قرارداد خرید هواپیماهای نظامی از آمریکا شد

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که با یک شرکت تسلیحاتی آمریکا، دو قرارداد برای خرید چند فروند بالگرد نظامی و هواپیمای سوخت‌رسان امضا کرده است.

تل‌آویو مدعی امضای قرارداد خرید هواپیماهای نظامی از آمریکا شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از عجز و لابه‌های فراوان رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره اینکه از تجهیزات هوایی لازم برای انجام حملات در فواصل دور برخوردار نیست، واشنگتن بالاخره با کمک به تل‌آویو موافقت کرد.

وزارت جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز (جمعه) از امضای توافق خرید چند فروند بالگرد ترابری و هواپیمای سوخت‌رسان از آمریکا به ارزش ۳.۱ میلیارد دلار خبر داد.

این وزارتخانه در صفحه توئیتر خود نوشت: «نمایندگی ما در آمریکا، قراردادی را برای خرید ۱۲ فروند بالگرد لاکهید مارتین-سیکورسی (سی‌اچ-۵۳کِی) و دو فروند هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ (کی‌سی-۴۶) با دولت ایالات متحده منعقد کرد».

در ادامه بیانیه صهیونیست‌ها آمده است: «خرید این تجهیزات، بخشی از برنامه وسیعتر ما برای تقویت توانمندی‌های ارتش اسرائیل و آمادگی جهت مقابله با تهدیدات کنونی و آتی است».

پیش از این، مقام‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به روزنامه «نیویورک‌تایمز» گفته بودند که تل‌آویو به دلیل نداشتن هواپیمای سوخت‌رسان کافی و هواگردهایی ترابری برای انتقال تجهیزات، توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

چند روز قبل نیز «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم با ادعای اینکه ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است، بار دیگر خواستار توقف کل ساختار برنامه هسته‌ای ایران شد. (جزئیات بیشتر)

 

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول