اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروههای مقاومت غزه: در صورت شهادت «ابوهواش» در زندان، انتقام سختی می‌گیریم

گروههای مقاومت در غزه از طریق مصری‌ها به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که در صورت شهادت «هشام ابوهواش» در زندان، انتقام خواهند گرفت.

گروههای مقاومت غزه: در صورت شهادت «ابوهواش» در زندان، انتقام سختی می‌گیریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گفتند که مقاومت غزه به دولت مصر به عنوان واسطه، اعلام کرده‌ که در صورت شهادت «هشام ابوهواش» در زندان و عدم آزادی وی، این رویداد را به منزله ترور این اسیر فلسطینی قلمداد خواهد کرد.

این منابع به وبگاه شبکه المیادین گفتند که دولت مصر و طرف‌های بین‌المللی در تلاش برای حل پرونده آزادی «هشام ابوهواش» از اسارت رژیم صهیونیستی که ۱۳۷ است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، در تلاش هستند و در این خصوص به تل آویو فشار می‌آورند. مقاومت غزه به مصر هشدار داده است که در صورت شهادت وی در زندان، اوضاع به هم خواهد ریخت.

دیروز نیز «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهادی اسلامی فلسطین گفت: ما شهادت «ابوهواش» را اقدام تروریستی از سوی دشمن قلمداد می‌کنیم و قطعا پاسخ آن را خواهیم داد.

در این راستا دفتر اسرای فلسطینی نیز خبر داد که وضعیت جسمانی «هشام ابوهواش» بسیار وخیم بوده و او قدرت شنوایی و تکلم خود را از دست داده است. وزن او به ۴۰ کیلو کاهش یافته و اعضا و جوارح داخلی‌اش دچار آسیب شدید شده است.

این اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه‌‌اش دست به این کار زده است. رژیم صهیونیستی گاه تا چند سال اسرای فلسطینی را بدون هیچ گونه محاکمه‌ای در بازداشت نگه می‌دارد و بارها فلسطینی‌ها در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول