اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای رژیم صهیونیستی درباره جاسوسی یک فلسطینی برای حزب‌الله

دادستانی کل رژیم صهیونیستی اتهاماتی علیه یک شهروند فلسطینی ساکن قدس طرح کرده و او را به جاسوسی برای جنبش حزب‌الله لبنان متهم کرد.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره جاسوسی یک فلسطینی برای حزب‌الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادستانی کل رژیم صهیونیستی لایحه اتهامی علیه «احمد زهره» (۳۱ ساله) ساکن قدس اشغالی ارائه کرد و مدعی شد که وی به مدت چند سال برای جنبش حزب‌الله جاسوسی کرده است.

در این لایحه اتهام آمده است که احمد زهره نُه سال قبل به یک اسیر آزاده مقیم لبنان گفته بود که تمایل دارد با اعضای حزب‌الله جهت جاسوسی برای این جنبش تماس برقرار کند و پس از آن تماس بین او با فعالان حزب‌الله با استفاده از یک برنامه رمزگذاری شده برقرار شده است.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، رژیم صهیونیستی در این لایحه اتهام مدعی شده است که احمد زهره گزارش‌هایی از مکان‌هایی در رام‌الله که فاقد دوربین مدار بسته است، به حزب‌الله ارائه کرده است.

در لایحه مذکور همچنین ادعا شده است که فعالان حزب‌الله از احمد زهره درخواست کرده‌اند تا افسران ارشد پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی را زیرنظر بگیرد و اطلاعاتی از اوضاع قدس به ویژه درگیری‌ها در کرانه باختری را به آن‌ها ارائه کند.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی مدعی شد که احمد زهره از دیش‌های بزرگ ماهواره تصویربرداری کرده و قصد ارسال آن را به فعالان حزب‌الله را داشته است و علاوه بر آن وی به حزب‌الله اجرای عملیاتی علیه نیروهای اسرائیلی در یک ایست بازرسی نظامی واقع در نزدیکی قدس را پیشنهاد کرده است.

در این لایحه آمده است که تماس بین احمد زهره و اعضای حزب‌الله پس از چند سال متوقف شده اما در سال گذشته ازسرگرفته شده بود و وی در زمانی که در ترکیه حضور داشت مبالغ مالی و تلفن همراه محتوی یک برنامه رمزگذاری شده برای تماس با فعالان حزب‌الله را دریافت کرده و پس از برگشت به سرزمین خود تماس با اعضای حزب‌الله را آغاز کرده است.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی از دادگاه برای تمدید بازداشت احمد زهره تا زمان تکمیل تحقیقات، درخواست کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول