اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی:برای برد مقابل هوادار بازی می‌کنیم/فشردگی مسابقات همه را دچار چالش کرده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا مقابل هوادار برای پیروزی به میدان می‌رویم.

الهامی:برای برد مقابل هوادار بازی می‌کنیم/فشردگی مسابقات همه را دچار چالش کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت: بابت تاخیر در حضورم در سالن کنفرانس از همه عذر‌خواهی می‌کنم و ایام فاطمیه و شهادت فاطمه زهرا(س) را تسلیت می‌گویم. بازی سختی داریم، هوادار نشان داده تیمی منظم و با ریتم بازی بالا است، رضا عنایتی هم نشان داده مربی توانمندی است. قطعا مسابقه فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود چون ما هم جایگاه خوبی داریم.

وی افزود: هوادار تیم بسیار خوب و منظمی است، ما هم شرایط خوبی داریم. می‌‌خواهیم روال خوبمان را ادامه بدهیم.هفته قبل با اینکه مستحق برد بودیم اما مساوی کردیم اما فردا برای برد بازی خواهیم کرد اگرچه کار بسیار سخت است. فشردگی بازی‌ها همه تیم‌ها را دچار چالش مصدومیت و محرومیت کرده است اما با این شرایط بازیکنانمان می‌دانند که باید تمرکز لازم را برای بازی فردا داشته باشند. 

سرمربی نساجی در مورد بی‌دقت بودن مهاجمانش در زدن ضربات آخر اظهار داشت: یکی از دلایلش این است که هر هفته ما تغییر جا و مکان می‌دهیم. تیمی که میزبان است فقط به خاطر تماشاگر نیست، بلکه شرایط زمین هم مهم است. وقتی توپی هم در زمین می‌افتد، بازیکن به راحتی می‌تواند تشخیص بدهد آن توپ کجا است. ما در هفته گذشته نه میزبان بودیم و نه میهمان. نمی‌دانم نفت مسجد سلیمان در اصفهان بازی کرده بود یا نه، اما این شرایط وجود دارد. در مشهد هم همین شرایط را خواهیم داشت، چون اگر یک بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) می‌کردیم، هفته بعد دوباره بازی دوممان را در آنجا بازی می‌کردیم اما تا حالا در مشهد بازی نکرده‌ایم. ذوب آهن با پدیده بازی کرده است و از زمین شناخت دارد، اما ما این شرایط را نداریم. میزبانی فقط به تماشاگر داشتن نیست، بحث امکانات رفاهی هم مهم است. اگر حدادیان نبود این شرایط را هم نداشتیم. فردا اولین باری است که در لیگ برتر به سفر نمی‌رویم و مسابقه می‌دهیم و این برای ما از میزبانی بهتر است. 

الهامی در مورد اینکه هوادار هم مثل شما خانه به دوش است، عنوان کرد: حداقل هوادار میزبانی‌اش در یک زمین است، شاید آنجا تمرین نکند اما چهار پنج بازی در این زمین انجام داده‌اند و شرایطشان خیلی بهتر از ما است و ما هم باید در این شرایط ادامه بدهیم.ضمن آنکه تاکید می‌کنم فشردگی کار را سخت کرده است. مصدومیت همه تیم‌ها به خصوص تیم ما را اذیت می‌کند.

وی افزود: ما با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که با آنها قابل قیاس نیستیم، مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، مس رفسنجان. پشتوانه آنها را خودتان می‌بینید. تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم تا نیم‌فصل دوم روند بهتری داشته باشیم. می‌ خواهیم یک تیم خوب و باشخصیت باشیم که از روز اول هم هدفمان همین بوده که بازی به بازی پیش برویم نه اینکه به جایگاه نگاه کنیم. دنبال کیفیت کار هستیم. می‌خواهیم یک تیم قابل احترام و باشخصیت باشیم.

الهامی در مورد اینکه از این همه سفر خسته نشده‌اید، گفت: خستگی دارد، ولی وقتی هواداران را می‌بینم که به ما انرژی می‌دهند واقعا شرایط خوب می‌شود. بعد از بازی با گل‌گهر در فصل گذشته وقتی گفتند شرطت برای ماندن چیست گفتم شرطم زمین چمن ورزشگاه وطنی است. هواداران در ورزشگاه وطنی شعارهای خوب می‌دهند و خوب و باصلابت حضور پیدا می‌کردند که این فصل نشد، ان‌شاءالله در فصل بعد این اتفاق رخ بدهد. 

سرمربی نساجی در مورد اینکه با توجه به نتایجی که گرفتید فکر کسب سهمیه آسیایی خواهید بود یا نه، عنوان کرد: این شرایطی که الان داریم، اینگونه است که همه تیم‌ها برای خودشان جایگاهی ترسیم می‌کنند، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. من فقط در مورد بازی فردا می‌توانم بگویم که برای بردن به میدان خواهیم رفت. قطعا تیم‌های دیگر هم بهترین تلاش خود را می‌کنند. ما هم در ادامه راه تلاشمان را می‌کنیم. قول نمی‌دهم که دنبال چه چیزی باشم، بلکه تلاش می‌کنیم که بازی خوبی ارائه کنیم. عنایتی هم نشان داد که مربی خوبی است و پشتوانه خوبی برای فوتبالمان خواهد بود. 

سرمربی اسبق تراکتور تبریز در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: از لحاظ فنی که نمی‌توانم در مورد تراکتور صحبت کنم چون تراکتور مربی خوبی دارد و شرایطی که اکنون تراکتور دارد ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. فوتبال فراز و نشیب دارد. من فکر می‌کنم که تراکتور این بحران را پشت سر خواهد گذاشت. یک تیم مردمی و دوست‌داشتنی و در ادامه راه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من اکنون سرمربی نساجی هستم و تمرکزم روی این تیم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول