اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن امروز حتی از جاودانگی نام «حاج قاسم» در فضای مجازی هم هراس دارد

مسؤول ستاد بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز در جنگ نرم تمرکز دشمن بر روی شهید حاج قاسم سلیمانی است تا نامش را حذف کند که البته در این مسیر شکست خورده است.

دشمن امروز حتی از جاودانگی نام «حاج قاسم» در فضای مجازی هم هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، آیت‌الله سید مجتبی خاتمی، مسؤول ستاد بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س)، با بیان اینکه انقلاب فاطمی دارای سه عنصر انگیزه الهی و ولایت‌مداری و حرکت جهادی بود و انقلاب ما نیز در امتداد انقلاب فاطمی حرکت کرد و این حرکت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای انگیزه الهی و اخلاص و صدق بود.

وی با اشاره به مقایسه جنگ نرم و سخت دشمنان، گفت: جنگ سخت ابزارش توپ و تانک و آثارش کشتار است و جنگ نرم ابزارش شایعه پراکنی و شبهه افکنی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و آثارش یأس و ناامیدی و  اختلاف است و امروز در جنگ نرم تمرکز دشمن بر روی شهید حاج قاسم سلیمانی است تا نامش را حذف کند که البته در این مسیر شکست خورده است.

خاتمی گفت: جنگ نرم موضوعی جدید و مربوط به امروز نیست و در طول تاریخ اسلام مطرح بوده است؛ در جنگ صفین امیرالمومنین (ع) در مقابل سپاه معاویه ایستادگی کرد و تا فتح خیمه معاویه چند گام بیشتر نبود که  با جنگ نرم قرآن‌ بر نیزه کردن، روند جنگ تغییر و برخی صحنه جنگ را ترک و جنگ به نحو معاویه تمام شد و یا انکار واقعه غدیر دیگر جنگ نرم دشمنان اسلام بود که فاطمه زهرا (س) در مقابل ایستادگی و حتی برای دفاع از ولایت خطبه فدکیه خواندند.  

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی دفاع از انقلاب و ولایت و حرکت در مسیر فاطمی را توصیه داشت؛ در تشییع  شهید سلیمانی ده‌ها میلیون نفر شرکت کردند و نام او به عنوان محور مقاومت در قلب ملت‌های آزادی خواه جهان خواهد ماند و تاریخ شهادت او به عنوان «محور مقاومت» در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسید.

خاتمی گفت: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امیرالمومنین علی (ع) بود و صدق و اخلاص، جوهره شکل دهنده مکتب حاج قاسم بود که هم زندگی و هم شهادت او را پر برکت ساخت.

وی تصریح کرد: مسؤولان کشور باید خلاص حاج قاسم سلیمانی را سرمشق خود قرار دهند و تنها برای خدا کار کنند صندلی‌ها ماندگار نیست و رمز ماندگاری اخلاص است؛ در اسلام عمل صالح و صدق ارزش دارد و پای آرمان‌های نظام ایستادند ارزش دارد؛ کسانی بودندکه پس از رحلت امام  از قطار انقلاب پیاده و بر سر عهد و پیمان خود نماندند اما حاج قاسم سلیمانی صادقانه در رکاب ولایت فقیه قدم برداشت.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول