اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی توسط کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

تشریح برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی توسط کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج، در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی شده است، که طی چند روز آینده برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین این برنامه می‌توان به اجرای هشت ویژه برنامه در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره بزرگ داشت شهید سلیمانی طی سه روز جاری اشاره کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان بهمئی کانون شهدای هفت‌تیر، در شهرستان چرام کانون بینات، در شهرستان باشت کانون چشم‌انتظاران ظهور، در شهرستان گچساران کانون روح‌الله، در شهر یاسوج کانون الرحمن، در شهرستان بویراحمد کانون جوانان حسینی، در شهرستان لنده کانون سعادت، در شهرستان دنا کانون علم‌الهدی و در شهرستان کهگیلویه کانون ثقلین میزبان و مجری این یادواره هستند.

دولت‌آبادی ادامه داد: علاوه بر این برنامه به کانون‌های فرهنگی و هنری سراسر استان ابلاغ شده تا برنامه‌هایی را متناسب با توانایی و ظرفیت خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در اکثر کانون‌های فرهنگی و هنری استان مراسم سخنرانی و نوحه سرایی داشته باشیم‌.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اجرای سرود توسط کانون‌هایی که دارای گروه سرود هستند، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا، تولید محتوا از سخنان سردار شهید و سخنان رهبر معظم انقلاب و انتشار آنها در فضای مجازی و کمک به نیازمندان از دیگر برنامه‌های در دست اجرا توسط کانون فرهنگی و هنری مساجد استان هستند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول