اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

زینب سلیمانی: اشک غم با آزادی عراق از چنگ آمریکا به شادی تبدیل می‌شود

زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در اجتماع باشکوه شامگاه یکشنبه در نزدیک فرودگاه بغداد تاکید کرد که اشک غم با آزادی عراق از چنگ آمریکا به شادی تبدیل می‌شود.

زینب سلیمانی: اشک غم با آزادی عراق از چنگ آمریکا به شادی تبدیل می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «زینب سلیمانی» فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجتماع عظیم مردم عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد تاکید کرد که گرفتن انتقام خون پدرش دور نخواهد بود.

به گزارش العهد، زینب سلیمانی تاکید کرد: دیری نمی‌‌پاید که ما انتقام خون فرماندهان شهیدمان را خواهیم گرفت و بر عهد و وفاداری خود با فرماندهان شهید باقی خواهیم ماند.

زینب سلیمانی گفت: با آزادی عراق از چنگ آمریکا اشک های غم و اندوه به شادی تبدیل خواهد شد.

شب گذشته ده‌ها هزار نفر در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در محل ترور آنها در جاده منتهی به فرودگاه بغداد، حضور پیدا کردند و به همین دلیل، فعالیت این فرودگاه بین‌المللی به طور موقت متوقف شد. 

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در حمله هوایی دو سال پیش تروریست‌هایی آمریکایی به نزدیکی فرودگاه بغداد، صدها خودرو مملو از دوستداران و وفاداران به این شهدا از مناطق مختلف عراق خود را به جاده فرودگاه بغداد رساندند تا در مراسمی که در آنجا به همین مناسبت برگزار شد، حضور یابند.

صدها موکب حسینی هم در مسیر جاده فرودگاه برپا شد تا از شرکت کنندگان در مراسم با نوشیدنی و طعام پذیرایی کنند.

آمریکا در بامداد سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸)، به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا سردار «قاسم سلیمانی» و شماری از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول