اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دولت/ استاندار: حل مشکلات زمان‌بر است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اشرار هنوز دست از دشمنی خود برنداشته و با دسیسه‌ها و فتنه‌های مختلف به دنبال ایجاد حاشیه است، گفت: این دولت 5 ماه است روی کار آمده و باید به آن فرصت داد.

تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دولت/ استاندار: حل مشکلات زمان‌بر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگ‌داشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اشرار تفکرشان این بود که با شهادت شهید سلیمانی مکتب سلیمانی را حذف کنند، گفت: ترور حاج قاسم به عنوان آخرین مرحله عملیات‌‌های تروریسی اشرار برای براندازی نظام بود و فکر می‌کردند باید قوی‌ترین رشته پیوسته مردم و نظام را حذف کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فکر می‌کردند اگر شهید سلیمانی شهید شود جبهه مقاومت نمی‌تواند پاسخی به این عملیات دهد که پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی و هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد طبق تعبیر مقام معظم رهبری سیلی برای بدخواهان بود.

دستاوردهای شهید سلیمانی بعد از شهادت

حیدری بیان داشت: فرار آمریکایی‌ها از افغانستان، تغییر اوضاع یمن به نفع انصارالله، برقراری آرامش در سوریه، گروه‌های فلسطینی در جنگ غزه استکبار را به زانو درآورد، برقراری آرامش در لبنان و ایستادگی مردم در عراق برای خارج کردن نظامیان آمریکا از جمله دستاوردهای بزرگ شهادت شهید سلیمانی بود که یکی پس از دیگری مانند زلزله و سونامی بر سر قاتلان شهید نازل می‌شود.

حیدری با بیان اینکه اشرار هنوز دست از دشمنی خود برنداشته و با دسیسه‌ها و فتنه‌های مختلف به دنبال ایجاد حاشیه هستند، گفت: این دولت ۵ ماه روی کار آمده فراز و فرود دارد و باید به آن فرصت داد.

وی اظهار داشت: دشمن ابتدا با مطالبات صنفی پیش می‌آید و بعد آن را به مطالبات سیاسی تبدیل می‌کند تا بگوید نظام جمهوری اسلامی در حل مطالبات ناکارآمد است.

با دشمن‌شناسی به دل بحران می‌زنیم

استاندار بیان داشت: با بصیرت و دشمن‌شناسی روی پا ایستاده‌ایم و فتنه‌ها و حرکات دشمن را می‌شناسیم و هرچه بیشتر فشار بیاورد تسلیم نخواهیم شد و به دل بحران می‌زنیم.

وی به برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی برای پروتکل‌های نظامی آمریکا ارزشی قائل نبود و همزمان بر استراتژی و تاکتیک در میدان نبرد تسلط داشت.

حاج قاسم مرزهای امنیتی را ارتقا داد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حاج قاسم مرزهای امنیتی کشور را ارتقا داد، بیان کرد: در اوج تحریم سنگ را از دستان فلسطینیان خارج و آن را به موشک‌های دقیق و نقطه زن مجهز کرد، ایشان عین خاکی بودن در ابلاغ فرمان بسیار عادل بود و به جای سلسله مراتب بر دل‌ها فرمان‌روایی می‌کرد و این رمز پیروزی حاج قاسم است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در میدان‌ها جلوتر از سرباز حرکت می‌کرد و دستور می‌داد بیا نه اینکه دستور دهد برو، افزود: مکتب حاج قاسم هنوز هم در صحنه‌های نبر جاری است اگر امروز در میان ما بود حتما می‌گفت: مواظب دشمن باشید و وحدت مردمی را حفظ کنید.

انتهای پیام/68036/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول